Ten blog należy do spisu

wtorek, 1 lipca 2014

123.

Nadszedł dzień ogłoszenia wyników mojej zabawy.
Zwyciężczynią została autorka poniższego komentarza :)

Postanowiłam, że wszystkie osoby, które zgłosiły się do zabawy otrzymają upominki.
Gratuluję zatem całej trójce i tylko jeszcze poproszę Anariettę o adres, gdyż do Magdy i Ani namiary mam :)
Jednocześnie proszę Was o cierpliwość w oczekiwaniu na przesyłki :)

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem.
Jednak tego bloga nie mam już serca prowadzić. Tak jak pisałam ostatnio, może kiedyś założę inny. Tworzyć nie przestałam, wręcz przeciwnie, więc całkiem możliwe, że gdzieś indziej uwiję sobie nowe przytulne gniazdko.

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny :)

7 komentarzy:

  1. A to ci niespodzianka!
    Uwij to gniazdko jak najszybciej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra :) Strasznie się cieszę że po raz kolejny zostanę posiadaczką przedmiociku wykonanego przez Ciebie :)
    Z realizacją spokojnie - nie spiesz się - czekam cierpliwie.
    Jak tylko stworzysz nowe miejsce w sieci - koniecznie prześlij mi link !!!! Na to czekam z niecierpliwością :) Buziaki Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja tutaj pierwszy raz z Ty piszesz, że przestajesz bloga prowadzić. Mam nadzieje, że zaglądniesz do mnie i jak założysz nowego bloga to podzielisz się tą informacją. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam cierpliwie Anetko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim uczestnikom, a Tobie dziękuję za wspaniałą zabawę, trzymam kciuki za szybki powrót i życzę wszystkiego co najlepsze ;-) adresik wysłałam na maila. Dziękuję, Trzymaj się cieplutko i szybciutko do nas wróć! ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. I wish a happy, healthy and prosperous New Year to you and your family !!!!!
    greetings
    Niki

    OdpowiedzUsuń