Ten blog należy do spisu

niedziela, 22 czerwca 2014

122.

Już 1 lipca ogłoszę zwycięzcę w Rocznicowym Candy. Najprawdopodobniej będzie to także ostatni mój wpis. Czuję, że mój czas w świecie blogowym dobiegł końca. Mimo to, cieszę się, że spróbowałam blogowania. Była to wspaniała przygoda. Dziękuję tym, którzy mnie odwiedzali. Cieszę się, że mogłam Was poznać. Dzięki pamiątkom od Was na zawsze zostaniecie w mej pamięci :)
Kto wie, może kiedyś w innym miejscu się pojawię. Nigdy nic nie wiadomo :)

9 komentarzy:

  1. :(( Anetko, szkoda, że podjęłaś taką decyzję. Może jeszcze przemyślisz wszystko i będziesz tu jednak zaglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Anetko, mamy te same odczucia, ale mam nadzieję, że kontakt wciąż będzie.my miały i nie zmarnujemy tego.....

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda całej pracy jaką tu włożyłaś, bardzo szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. taka fala przyszła.... same Dobre Kobitki uciekają.... szkoda Anetko... poczekam ...
    gorąco pozdrawiam i zdrówka życzę ponad wszystyko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nadszedł taki czas :( Mam nadzieję, że zmienisz zdanie, albo kiedyś wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Anetko, smutne wieści płyną z Twojego postu. Twój brak w blogowej sferze będzie dla nas wielką stratą. Jesteś dla mnie taką blogową bratnią duszą, zaczęłyśmy tą przygodę w podobnym czasie i nie potrafię sobie teraz wyobrazić że Ciebie z nami tutaj nie będzie. Liczę że jednak mimo wszystko jeszcze zmienisz zdanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ale rozumiem, ostatnio sama nie mam serca do bloga bo tworzenie nadal kocham :)). Życzę Ci abyś nadal tworzyła i jednak od czasu do czasu wpadła :))

    OdpowiedzUsuń