Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 31 marca 2014

120.

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Loreną na prywatną wymiankę. W zamian za tkaniny do haftu krzyżykowego dostałam okładkę na zeszyt z osobistym monogramem oraz papiery i scrapki :)
Lorena profesjonalnie uszyła okładkę w niebieskościach, z haftem płaskim i z wstążeczką. Tak mi się właśnie marzyło.
Papiery przydadzą mi się do origami a scrapki do kartek, itp. :)
Lorenko, cieszę się, że mogłyśmy sobie nawzajem pomóc i dziękuję za przemiłą wymiankę :)

***
W zeszłym tygodniu zrobiłam dziewczęcą karteczkę.
Do zrobienia kwiatka wykorzystałam skrawki materiału :)

13 komentarzy:

  1. już pisałam ale powtórzę - super piękna wymianka, obie szczęśliwe i zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za wymiankę, jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten monogram,ale przecież robiła go Lorena! Ta dziewczęca karteczka urocza i pomysłowa! Pozdrówka przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka chyba nieźle się udała, skoro obie Panie są zadowolone :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent work , Annette !!!! Very beautiful !!!!!
    Niki

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała okładka Anetko:)) pięknie wykonana:)
    a karteczka godna dziewczynki:)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka. Zostałaś właścicielką prawdziwego cuda, monogram jest przepiękny - taki romantyczny. W ogóle dla mnie osoby potrafiące wyszywać haft płaski to mistrzowie świata.
    Kartka jak zawsze rewelacyjna. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka :) A hafcik mistrzowski

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jaka piękna wymiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz elegancką okładkę :)
    Karteczka prawdziwie dziewczęca i pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń