Ten blog należy do spisu

wtorek, 4 marca 2014

116.

Mam już komplet kartek wielkanocnych i dziś zacznę je sukcesywnie pokazywać.
Oto dwie pierwsze:
Tutaj użyłam papieru serwetkowego.

Zdjęcie kwiatów pochodzi ze starego kalendarza :)
***
Pozostałości modułów, na które długo nie miałam pomysłu w końcu przeistoczyły się w pudełeczko. 
Z czasem może też wymyślę pokrywkę :)
Na takie pudełko zużyłam 161 modułów (92 niebieskie i 69 żółte). Zważywszy na to, że elementy miałam już gotowe, złożenie modelu zajęło mi chwilę. Potem trochę przeleżał zanim doczekał się lakierowania.
Dno pudełka to tekturka oklejona od spodu papierem samoprzylepnym a od góry filcem.

7 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, ale to pudełeczko fantastyczne i co za cierpliwość w składaniu tylu modułów, pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki śliczne, ale pudełko jest rewelacyjne! Na pewno wymyślisz przykrywkę, a wtedy to już będzie cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, pudełeczko wymiata, ile to pracy. Podziwiam Cię. Karteczki recyklingowe są bajowe

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności:)) i dobrze , że jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełko, przydatne na jakieś drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki - pięknie skomponowane. Zainspirowałaś mnie by też zabrać się za przygotowania do Wielkanocy.
    Bardzo podoba mi się pudełko - świetne żywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe te karteczki wielkie Brava za pomysłowość w komponowaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń