Ten blog należy do spisu

sobota, 30 listopada 2013

112.

W tym roku kartki świąteczne były u mnie gotowe już w październiku. Dzięki temu mam dziś co pokazać, bo teraz z robieniem zdjęć już jest mi bardzo ciężko z powodu braku słońca.











Moje kartki są w większości recyklingowe. Natomiast cztery ostatnie zostały wykonane przez uczestników terapii zajęciowej. Do dwóch z nich dodałam kilka drobiazgów od siebie.
Wszystkie trafią do dzieci z Marzycielskiej Poczty i do koleżanek blogowych.

Rurek z poprzedniego posta przybyło. W głowie tworzę projekt na ich wykorzystanie... :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Anetko :))) ja jeszcze nie zaczęłam , oj/////"___

    OdpowiedzUsuń
  3. No natworzyłaś, nie powiem.... ja też już mam, ale nie pokażę jeszcze hihi. Ślicznie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo śliczne kartki jest co podejrzeć :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki!!! Aż mi żal, że ja pas, ale nie wyrabiam czasowo.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne karteczki :) CIekawe, kogo ucieszą w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A widzisz, gdybym ja zabrała się za wiele rzeczy w październiku, na pewno lepiej by mi poszło :)
    Wszystkiego dobrego - na resztę świąt i cały nowy rok :) Dziękuję za zaglądanie, za komentowanie, za obecność i cierpliwość - na wiele rzeczy zabrakło mi czasu w grudniu, ale teraz mogę nadrobić chociaż blogowe lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kartki - obiecuję sobie, że też pomyślę o kartkach zdecydowanie wcześniej przed świętami i w końcu uda mi się wysłać kartki zrobione własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń