Ten blog należy do spisu

niedziela, 6 października 2013

109.

Od pewnego czasu Ela podsyła mi papierowe serwetki. Nie tak dawno podarowała mi niebieskie a kilka dni temu, z okazji urodzin dostały mi się białe. Mam teraz solidny zapas, który wystarczy mi na 100 lat :)
Pierwsza kartka z serwetką powstała już jakiś czas temu.
Dla odmiany zaś przedstawiam błękitno - biały koszyk, na który składa się ponad 300 modułów.

Całkowita wysokość koszyczka to ok. 13 cm. Średnica wynosi ok. 6 cm.
Nadawałby się na cukierki, ale niestety ich nie jadam. Na razie stoi więc pusty.

Pozdrawiam serdecznie życząc miłego tygodnia :)

15 komentarzy:

  1. Excellent ideas !!!!!!!!!! Very beautiful !!!!!
    Have a nice week !!!!!
    Niki

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek rewelacja!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny koszyczek :) jak nie na cukierki, to może na mulinki? też będzie kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając ciebie, to na kilka miesięcy wystarczy, ale nie 100 lat. Ale jak braknie uzupełnimy zapasy.
    A w te cudownie piękne koszyki wrzuć jesienne kasztany

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten koszyczek, podziwiam że chciało Ci się tyle składać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała robota Anetko - podziwiam za cierpliwość z tymi modułami :)
    miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe obie prace! Ta druga to dla mnie ciemna magia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka pierwsza klasa, za koszyczek podziwiam, dużo modułów :) Ja chyba gdzieś zgubiłam Twoje urodziny więc szczere acz spóźnione życzenia urodzinowe, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te karteczki! :) Super koszyk!;) znalazłaś juz dla niego zastosowanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszyk! a kartki jak zawsze przecudne i takie niecodzienne ;)
    ps. dziwne, przy próbie publikacji komentarza, pokazuje mi się informacja, że skasowałaś blog..:X

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest pięknie!:) Właściwie muszę się zabrać za robienie takiego koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki są na tyle uniwersalne, że przez te 100 lat mogą się nie znudzić :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero tutaj trafiłam, znalazłam Twój adres na forum. Piękne rzeczy tworzysz! Tylko pozazdrościć talentu, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać serwetki trafiły w odpowiednie ręce - kartka fantastyczna.
    Moduły jak zawsze wzbudzają mój wielki zachwyt i szacunek - bo to kompletnie nie pojęta dla mnie sztuka.

    OdpowiedzUsuń