Ten blog należy do spisu

niedziela, 29 września 2013

108.

"Kolejny raz piszemy listy w ramach Międzynarodowego Tygodnia Pisania Listów" napisała cioteczka Ela na swoim blogu tutaj ->>> http://elau66wr.blox.pl/2013/09/Kolejny-raz-piszemy-listy-w-ramach.html
Usiadłam, obmyśliłam strategię i rozpoczęłam "misję karteczkową". Mam 10 karteczek, w tym 5 dziewczęcych i 5 chłopięcych.

Trzy dziewczęce są z haftem krzyżykowym.
W dwóch kolejnych wykorzystałam torbę na prezenty, czyli mój ulubiony ostatnio "papier do scrapbookingu".

Teraz kolej na karteczki chłopięce. W jednej z nich wykorzystałam hafcik, który kiedyś otrzymałam od Ani. 
Spożytkowałam także obrazek z okładki z bloku technicznego.
Na dwóch kartkach są wycinki z gazet.
Natomiast poniżej użyłam naklejkę piankową :)

Bardzo fajnie się bawiłam i nauczyłam się nowych rzeczy przy tworzeniu tych karteczek :)

7 komentarzy:

  1. Wspaniała robota Anetko!!:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O - ty już masz, a ja dopiero materiały zbieram - ale zdążę. Dziś wysylam. Do Ciebie. Potraktuj to jako jutrzejszy prezent urodzinowy, tylko karteczki nie zrobiłam, wybacz, ale prezencik ślę. Buzialki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki !!! Dzieciaczki się ucieszą :-)))
    Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, masz prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki są cudne,buźki dzieciaczków będą się do nich śmiały! Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ty to robisz, że potrafisz z elementów na które ja osobiście nie zwróciłabym uwagi stworzyć takie cuda. Ten samolot z bloku technicznego - zobaczyć potencjał może tylko taki mistrz scrapbookingu jak TY :) !!! I jeszcze Anetko ślę CI bardzo spóźnione ale bardzo szczere urodzinowe życzenia :) Wybacz że tak późno. STO LAT

    OdpowiedzUsuń