Ten blog należy do spisu

czwartek, 5 września 2013

105.

W lipcu mój połówek miał urodziny. Na prezent wymyśliłam takiego oto Lucjana.
Figurka ma jakieś 10 cm wysokości i składa się z około 350 modułów.

Zrobiłam też w ostatnim czasie dwie kartki.

Pierwsza była robiona "na szybko", więc jest dosyć skromna.
Przy drugiej miałam więcej czasu i mogłam sobie poeksperymentować. Po raz pierwszy na mojej kartce są guziki, wstążka i jeans. Spodobała mi się zabawa z takimi dodatkami :)

Tereska przysłała mi zdjęcie jednej ze swoich najnowszych prac.

Rękawiczki robione są szydełkiem,wzorem modnego obecnie "filetu".
Nici bawełniane firmy"Ariadna",w kolorze ecri. 
Wzór własny.

11 komentarzy:

  1. Ten Lucjan to chyba jakiś diabełek :)) Śliczny!
    Kartki bardzo efektowne! Takie rękawiczki to marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucjan jak się patrzy!!! cudo!!
    Karteczki śliczne, świetny pomysł z tymi dodatkami:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucjan powala;D Genialny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucjan jest nie do przebicia..upiorny, szelmowski wzrok i ta diabelska, uwodzicielska moc. och chyba mnie otumanił..
    A karteczki - piękne, ta druga jest szczególnie super fajna.
    Tereska ma talent, takie rękawiczki wydziergać - to mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucjan jest genialny! imię dobrałaś idealne ;) zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia - zabawa nieobowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka! Taka niecodzienna :) A diabełek uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły diabełek :) zawsze nie mogę się nadziwić jak piszesz o ilości modułów.
    Kartki obłędne - eksperymentuj - świetne są tego efekty.
    Przekaż Teresce że rękawiczki są niezwykłe - niczym z innej epoki - dla prawdziwych dam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Diabełek jest uroczy a karteczki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Anetko za ciepłe słowa powitania :) Wymiankę w końcu musimy zrealizować, już tyle razy o niej myślałyśmy. Ja jeszcze podszkolę te moje frywolitki i czekam na konkretne zamówienia.
    Lucjanek jest cudny, podziwiam Twoją cierpliwość do modułów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń