Ten blog należy do spisu

czwartek, 29 sierpnia 2013

104.

W tym tygodniu posłałam w świat dwie przesyłki.
Jedna poleciała do Eli z bloga "W kąciku przy maszynie" a druga do Basi z bloga "Odkrywam na nowo".
Jakiś czas temu, Ela podzieliła się ze mną papierowymi serwetkami i koralikami.
Natomiast u Basi wygrałam nagrodę za napisanie 500-setnego komentarza.
Przygotowałam dla dziewczyn kartki.

Kwiatowa to recykling kalendarza a kartka z motylem powstała metodą decoupage.

Zrobiłam też dwa scrapuszka.
Nie mogło też zabraknąć origami modułowego.
Zawieszka z sercem i pastelowy łabądek to prace, których jeszcze nie pokazywałam.

W paczuszkach znalazły się też drobiazgi, które pojawiły się już we wcześniejszych postach :)

7 komentarzy:

  1. jakie było moje zaskoczenie, kiedy wczoraj dotarła mnie Twoja przesyłka Anetko!! Cudności dostałam i to całkiem niespodziewanie:)
    dziękuję, dziękuję, dziękuję :)
    dobrego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, niespodziewanie, a ile szczęścia i radości dostarczyła ta paczuszka. Wszystko wykorzystałam, zawieszka już wisi na oknie, dwa łabądki stoją wśród kwiatów, a scrapuszka czeka na magiczne wpisy. Anetko, jesteś niesamowita, kochana i wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace przepiękne! Tą zawieszką origami to mnie zaskoczyłaś, nie sądziłam nawet, że można coś takiego zrobić.
    P.S
    Już się trochę niepokoiłam Twoją dłuższą nieobecnością w blogosferze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty otrzymałaś :) a malutkie scrapuszka są śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty!A ja zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Anetko - sto lat mnie nie było a u Ciebie takie zmiany. Bardzo podoba mi się Twój nowy baner - super :)
    Kartki oraz pozostałe prezenciki jak zwykle perfekcyjne - szczególnie zaintrygowałaś mnie kartką decoupage - jak wiesz ostatnio liznęłam tą technikę :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń