Ten blog należy do spisu

sobota, 1 czerwca 2013

103.

Dostałam bardzo miłą niespodziankę od Basi z bloga Odkrywam na nowo. Jest to nagroda za napisanie 500-setnego komentarza na jej blogu. Poprosiłam o kwiatki szydełkowe, bo nigdy nie mam ich za mało. Dlatego byłam bardzo zaskoczona, gdy otrzymałam wielką pakę... a w niej takie cuda :
Szydełkowa poszewka już została zagospodarowana.
Na resztę przydasi przyjdzie też na pewno czas. Dziękuję Ci Basiu za tak miły gest :-)

Podczas zabawy modułami wykombinowałam miniaturowe łabędzie. Tak się wkręciłam, że powstała piątka.
Łabądki są niewiele większe od pudełka zapałek :-)
Dziś byłam w bibliotece i przyniosłam 6 książek.
Ułożyłam je alfabetycznie według nazwisk autorów i w tej kolejności będę je czytać.

10 komentarzy:

  1. Miłe takie niespodzianki i bardzo piękne!
    Jesteś mistrzynią w składaniu modułów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie jest otrzymywać takie niespodzianki:) Łabądki są urocze! Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Anetko :) jestem fanką Twoich modułowych prac :) Łabądki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo czytania :)), miłej lektury. Podziwiam za miniaturki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty otrzymałaś :) A łabędzie słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale rodzinka łędzędziowa. piękna. A szydełkowe cuda od Basi na pewno użyjesz w pięknym celu

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super prezent! łabądziaki wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow! świetne łabądki! gratuluję prezentu, świetny! ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łabądka są prześliczne - i gdyby nie pudełko od zapałek, byłabym przekonana że są naprawdę dużo - podziwiam za cierpliwość i precyzję.
    PS. osobiście uwielbiam Koontza - tej akurat nie czytałam, jestem ciekawa czy będzie Ci się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną poszewkę dostałaś, a te łabądki wzbudzają mój podziw, bo ja tej techniki ni w ząb! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń