Ten blog należy do spisu

piątek, 10 maja 2013

102.

Dziękuję tradycyjnie za odwiedzinki :-) Mnie także sówki od dawna bardzo się podobają i pomyślałam, że będą idealnie prezentowały się na zakładce do książki.

Wpadł mi w ręce katalog reklamowy formatu A4 składający się z 20 kartek. Rozdzieliłam kartki i każdą podzieliłam na 16 prostokącików, z których uzyskałam 320 modułów chińskich. Z tychże modułów złożyłam 3 okręgi w trzech wielkościach. Następnie skleiłam je kładąc jeden na drugim. Denko wykonałam z kartonika ozdobionego metodą serwetkową.
Tak powstała miseczka, w której miał leżeć telefon.
Jednak kilka dni później komórka znów stała się "bezdomna" bo w miseczce zamieszkał kawałek soczystego i smakowitego arbuza :-)
Arbuza składałam według zdjęcia stąd
Fajne zabawki ?

Do czytania mam tym razem kontynuację bestsellerowego thrillera "W sieci pająka", czyli kolejny bestseller "Kot i mysz"
"Z więzienia ucieka seryjny morderca. Kieruje nim żądza zemsty. Jego celem jest Alex Cross, który przed laty wsadził go za kratki.
Rodzinie detektywa grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. A w pobliżu czai się jeszcze bardziej bezwzględny tajemniczy zbrodniarz.." (źródło)


Miłego weekendu :-)

12 komentarzy:

  1. Z tym arbuzem to trafiłaś idealnie ;) Na takie upały 27-stopniowe świetnie się nadaje i gasi pragnienie, no i jak podany - w takiej pięknej miseczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna miska a ten arbuz bardzo smakowity. Chciałabym go mieć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arbuz pychotka aż ma się ochotę go schrupać. Ślicznie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super miska na przydasie. Biedny telefon obszedł się tylko smakiem - smakiem arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana! Super micha! Jak dla mnie jej powstanie to czarna magia, ale co tam :D Arbuz też fantastycznie wygląda. Tylko ta biedna bezdomna komórka. aż mi jej żal ;((

    OdpowiedzUsuń
  6. Arbuz faktycznie wygląda smakowicie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słońce, zapraszam do mnie po odbiór wyróżnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ja składałam łabędzia ;)
    Znaczy zrobiłam masę modułów, nawet trochę za dużo, ale składać mi się już nie chciało xd ;) Składałam to jeszcze w zimę i to tak leży do dziś, kiedyś muszę się za to wsiąść ;pp
    Świetny jest ten arbuz <3
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Arbuz przedni! Aż chce się go schrupać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna sprawa! Ja jeszcze nie odkryłam tej sztuki składania, choć bardzo mnie to zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń