Ten blog należy do spisu

piątek, 3 maja 2013

101.

Poprzedni post był setnym na moim blogu. Postanowiłam z tej okazji nagrodzić autorkę pierwszego komentarza pod tym wpisem. W mojej mini zabawie poszczęściło się Marcie z bloga Nitką i igłą malowane . Specjalnie dla niej powstała filcowa zakładka do książki.
Osobiście jestem zadowolona z tej zakładki i Marcie podobno także się podoba, co mnie ogromnie cieszy.

Wśród Marzycieli pojawił się 8 - letni Kacperek. Chłopiec uwielbia Króla Lwa. Przygotowałam  breloczek z podobizną jego ulubieńca. Do tego upominku dołączyłam kartkę, którą zrobiłam już jakiś czas temu.
Mam jeszcze dwie zaległe rzeczy do pokazania. Są to kartka i biscornu, które powędrowały do mojej babci.
Jak zawsze dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze. Życzę Wam udanego weekendu. Ja spędzam go z książką.
Od poniedziałku natomiast rozpoczynam kolejną dwutygodniową serię zabiegów rehabilitacyjnych.

Z pozdrowieniami - Aneta :-)

11 komentarzy:

  1. Same śliczności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Anetko,

    zakładka nie tylko "podobno", ale na pewno mi się podoba i już znalazła swoją pierwszą książkę. Dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwi mnie że Marcie podoba się zakładka - jest cudna.
    Bardzo mi się podoba kartka i biscornu które wykonałaś dla babci - ślicznie prezentują się te koraliki, dodały biscornu dodatkowej elegancji - super pomysł.
    Wszystkiego dobrego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy stworzyłaś! Zakładka jest cuuuuudna!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka jest extra! :) Bardzo lubię takie sówki :) Pozostałe prace również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham sówki :)), reszta prezentów również cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zakładka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana! ;)
    Śliczna i ciekawa ta zakładka. A lew cudowny! taki bardziej śmieszny niż groźny :) Kartki i biscornu są fantastyczne! :) słonecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystko, a zakładka sówkowa najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń