Ten blog należy do spisu

piątek, 26 kwietnia 2013

100.

Dziękuję za Wasze miłe słowa odnośnie moich prac origami. Cały czas składam moduły - to mój nowy nałóg. Na pewno więc będą kolejne prace :-)
Do Marzycielskiej Poczty dołączyła jakiś czas temu 6-letnia Kornelka. Dziewczynka jest wielbicielką kotów.
Udało mi się znaleźć odpowiednie hafciki, które długo czekały aż  w końcu się przydały :-)
Latem zeszłego roku miałam okazję pobawić się w robienie biżuterii. Dostałam do dyspozycji pudło z półfabrykatami, koralikami i narzędziami. To co stworzyłam zostało sprzedane na kiermaszach dożynkowych w moim mieście i okolicznych miejscowościach. Natomiast pieniądze ze sprzedaży zostały przekazane na potrzeby świetlicy terapeutycznej. Udało mi się sfotografować jedynie część moich prac. Było jeszcze kilka par kolczyków i bransoletki. Oczywiście nie są to jakieś wymyślne dzieła. Materiałów starczyło mi jedynie na naukę podstaw, ale miło wspominam tą przygodę. Teraz zapraszam Was na obejrzenie tego, co udało mi się udokumentować. Przy okazji prezentuję Wam pierwszy zmontowany przeze mnie filmik :-)
 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego weekendu :-)

P.S. Właśnie się zorientowałam, że jest to setny post na moim blogu. Proszę, więc pierwszą osobę, która zostawi komentarz, o zgłoszenie się do mnie na maila ena0210(at)wp.pl. Przewiduję nagrodę.
Pamiętajcie, jednak, czekam na zgłoszenie 24 godziny od napisania pierwszego komentarza i jeszcze jedno - biorę pod uwagę tylko osoby blogujące lub mające swoją stronę internetową :-)

10 komentarzy:

  1. Witaj!

    Sama zastanawiam się nad rozpoczęciem mojej przygody z Marzycielską Pocztą. Nie wiem dlaczego tak długo mi z tym schodzi...
    Filmik obejrzałam i muszę powiedzieć, ze coraz bardziej motywujesz mnie do działania.

    Czyżbym była pierwsza?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dostałam przesyłkę od Ciebie. Dziękuję - zadkładka jest świetna. Pozwoliłam sobie napisać post chwalipięcki ze zdjęciem. Zapraszam również do mojej Rozdawajki.

      www.z-wyobrazni-atramk.blogspot.com

      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wystrzałową zakładkę.

      Usuń
  2. Swietna ta kartka i zawieszka na pewno sie spodoba dziewczynce :) A filmik z kolczykami tez swietny, kolczyki pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, cudnie... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję setnego posta, gratuluję pierwszego super filmiku i gratuluję pięknych haftów z kotem w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik obejrzałam, sama powoli zabieram się to stworzenia filmiku :)). Kolczyki bardzo ładne a hafciki idealne dla wielbicielki kotków :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :)
    Marzycielska poczta daje dzieciom wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kociak! :) Super wyglądają :) Co do poprzedniego postu - ekstra ten modułowy ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała rocznica - gratuluję.
    Kolczyki ślicznie - pięknie dobrałaś kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń