Ten blog należy do spisu

sobota, 20 kwietnia 2013

99.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Odnośnie palenia, to muszę przyznać, że w ogóle mnie nie ciągnie do papierosów. Nie wyobrażam już sobie siebie palącej. To jest  dla mnie zamknięty rozdział.

W ostatnim czasie pochłonęło mnie origami modułowe z modułem chińskim w roli głównej.
Modułów ciągle przybywa bo składanie bardzo mnie wciąga i relaksuje. W ostatnim czasie powstały pingwinek i motylek.
Są maleńkie, bo moduły składałam z karteczek A4/64.
Pingwinek i motylek oraz pudełko zapałek :-)
Pingwinka składałam według instrukcji STĄD. Motylka robiłam "na oko", ale gdyby ktoś był zainteresowany, TUTAJ jest schemat do podobnego.
Poniżej natomiast motylki, które robiłam w zeszłym roku.
Od razu pofrunęły do nowego właściciela. Te były większe, składałam je z kwadratowych karteczek, tak jak modułowe serduszko.

Na koniec chciałabym przekazać prośbę o pomoc. Potrzebne są tkaniny do uszycia poszewek na poduszki dla dzieci przebywających w szpitalach. Szczegóły TUTAJ. 

Z pozdrowieniami - Aneta :-)

11 komentarzy:

  1. Niesamowicie zgrabne palce - takie małe dzieła!!
    super:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe. Podziwiam, bo ja nie bardzo kocham się z papierkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich prac jakie wykonujesz najbardziej uwielbiam właśnie te serii "origami modułowe" :) te maleństwa są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa i niestety nie mam materiałów... a chętnie bym się podzieliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne rzeczy tworzysz! Pingwinek cudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wychodzi Ci origami!!

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam za cierpliwość przy składaniu tak malutkich modułów, ja idę na łatwiznę i przeważnie robię A4/16.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie. Wszystko precyzyjnie złożone i dobrane do siebie. Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O mateczko! Ależ precyzja! Brawo, bo prace przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne malutkie wzorki - takiego motylka pierwszy raz widzę - super.
    Akcja uszyj podusie genialna - już się wczytuję w szczegóły.

    OdpowiedzUsuń