Ten blog należy do spisu

sobota, 13 kwietnia 2013

98.

Kolejna parka ptaszków wyfrunęła spod mojej igły. Do ich uszycia wykorzystałam próbki materiałów.
Poleciały prosto do Grażynki, cioci kołderkowej, której cudowne kołderki i poduszki możecie obejrzeć TUTAJ.
Tak się złożyło, że Grażynka jest moją sąsiadką (blok przy bloku) i we wtorek spotkałyśmy się na herbatce. Dowiedziałam się, jak powstają kołderki, mogłam pomacać śliczne podusie. Gdy już się nagadałyśmy, wybrałyśmy się na spacer z pieskiem i Grażynka odprowadziła mnie pod mój dom.
Strasznie wiało tego dnia a oto my :-)
Dziś świętuję drugą rocznicę rozstania się z 15-letnim nałogiem.
Miłego weekendu :-)

11 komentarzy:

  1. I ja dziś byłam na spacerku z psiuniem, ale było przyjemnie :)). Gratuluję z okazji rocznicy, oby jak najdłużej :)), sama przez to przechodziłam i choć już minęło troszkę lat nadal muszę trzymać się na baczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko, fajnie Cię zobaczyć :) świetnie dobrałaś skrzydełka ptaszkom :) Gratuluję! 15 lat bez papierosa, po tym jak się paliło, to musi być COŚ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ptaszki. Gratuluję wytrwałości i rocznicy i aby było jak najdłużej obyło się bez papierosa

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te ptaszki... I Gratuluje rocznicy i wytrwalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z powodu wspaniałej rocznicy :-)
    Ptaszki słodziaki
    pozdrawiam cieplutko i miłego słonecznego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne ptaszki! :) Super, że udało Ci się rzucić palenie, na pewno było Ci ciężko. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję drugiej rocznicy i trzymam kciuki za następne!
    Materiałowe skrzydełka ślicznie wyglądają. Fajnie Cię widzieć na zdjęciu :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję silnej woli, tak trzymaj! Miło zobaczyć Ciebie, teraz wiem do kogo piszę, fajnie razem wyglądacie, a ptaszki znów urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha a ja wyobrażała sobie Ciebie całkiem inaczej. tzn. bardziej jasne włosy.. A tu proszę. widzę moja Anetkę. jak miło. Ptaszki Twoje mam i wiem, że są śliczne. Pozdrawiam Was obie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje rocznicy. Tak trzymaj. Ptasiorki cudowne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie tkaniny prezentują się na skrzydełkach - miałaś wspaniały pomysł.
    Świetnie dziewczyny wyglądacie i gratuluję Ci rocznicy.

    OdpowiedzUsuń