Ten blog należy do spisu

niedziela, 7 kwietnia 2013

97.

Witajcie,

jakiś czas temu, kolega poprosił mnie o zrobienie dla niego breloczka i zakładki do książki.
Breloczek jest z inicjałem, dla fana piłki nożnej. Zwykle moje breloczki składają się z dwóch warstw filcu. Tutaj są trzy, gdyż brelok posiada kieszonkę na klucz. Niestety nie uwieczniłam tego na zdjęciu.
Zakładka miała być z trójkątami, ale w trakcie jej powstawania, pojawił się pomysł na trójkąty i kółka. W ten sposób uszyłam dwie.

Chciałam odwdzięczyć się organizatorkom rozdawajek, w których ostatnio wygrałam.
Do Moniki z bloga Mój zaczarowany Świat poleciała zawieszka herbaciana.
Dla Magdy z bloga Różowy Kłębuszek uszyłam filcowe serduszko.
Jakiś czas temu, właśnie u Magdy, przeczytałam o tym, że niektóre sklepy internetowe oferują darmowe próbki tkanin. Magda pisała o sklepie tkaniny.net. Ja znalazłam jeszcze decoria.pl
O zasadach zamawiania próbek można przeczytać na stronach sklepów.
Kawałki materiałów w zależności od sklepu mają rozmiary około 5cm x 5cm lub 10cm x 10 cm. Oczywiście sami wybieramy sobie wzory tkanin.
Jak dotąd zamawiałam próbki dwukrotnie w obu sklepach. Pomysłów na ich wykorzystanie mam mnóstwo.

Pozdrawiam serdecznie :-)

10 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemniutkie prace i dokladnie wykonane! Miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty kolega na pewno zadowolony :)). Dzięki za cynk z materiałami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent dla mężczyzny! Ciekawa jestem Twoich pomysłów na wykorzystanie próbek materiałów.
    Wreszcie słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na prezent dla faceta. Akurat materiał mi się kończy może i ja skorzystam z tych próbek

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności stworzyłaś :)
    Zapraszam po odbiór 2 wyróżnien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę! Jaki świetny breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, hej :) Dawno mnie tu nie było! Genialny breloczek! Śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakzawsze przepiekne te twoje robotki, niedlugo sie pochwale na blogu jak moja sciana w kuchni wyglada dzieki twoim praca... :) a te probki materialow sa piekne chyba i ja się skusze na taki zakup...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Twoje serducho od razu zagospodarowała moja córcia - jest boskie. Przez te moje wyoutowanie ostatnie nie miałam okazji się nim pochwalić ale dzisiaj mam to w planie nadrobić :)
    Ja próbki zamówiłam raz i nie ukrywam mam ochotę zrobić to ponownie :)Zobaczę też ten nowy adres. Tkaniny w tkaniny net są dla mnie zdecydowanie za drogie, jestem ciekawa tego drugiego sklepu.

    OdpowiedzUsuń