Ten blog należy do spisu

środa, 27 marca 2013

94.

Z okazji urodzin Eli z bloga "Mój cały świat" powstała karteczka i zawieszki.
Niestety papierowe serwetki mi się kończą i już takich kartek wiele nie zrobię, bo te serwetki są poza moim zasięgiem. U mnie w mieście ani w całym internecie nie ma ich w takim rozmiarze i kolorze.
Wysłałam też do Eli hafciki i zawieszki dla Pocztowego Podarku.
Mnie listonosz też odwiedził. Przyniósł zakupy, które poczyniłyśmy ostatnio z Anią z Twórczego Kącika Mamuśki.
Serdecznie pozdrawiam - Aneta :-)

13 komentarzy:

  1. wszystko jest piękne, dopracowane i urocze. dziękuję. A serwetki...hm jak znajdę to ci wyślę... a co tam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne hafty są moje ulubione postacie z ulicy sezamkowej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje prace są śliczne i bardzo dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wiosenne zawieszki ;-)
    hafty przecudne a zakupy super';-)
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne prace i zakupy. Jestem ciekawa co powstanie z poczynionych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne. Wszystko jest śliczne i cudowne :)

    Życzę Ci spokojnych, relaksujących rodzinnych świąt :) Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNE TE WSZYSTKIE PRACE U CIEBIE! Pozdrawiam i życzę dobrych Świąt z wiosną w sercu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych,pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary,nadziei i miłości życzę !

    OdpowiedzUsuń
  9. ..........@..@..@........@...@...@
    ........@............@....@.................@
    ........@.......((....@...../)/)........@
    ..........@.....(=':')........(':'=).........@
    ............@...(..(")(")..(")(")..)...@
    ................@.....................@
    ....................@.............@
    ............... .........@.....@
    .............................@
    Moc prezentów od zajączka
    co koszyczek trzyma w rączkach
    Wielu wrażeń, mokrej głowy
    w poniedziałek dyngusowy.
    Życzę jaja święconego
    i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och nie było mnie sto lat - angina mnie położyła w łóżku, a u Ciebie tyle cudeniek, wiem że dotrze do Ciebie kazdy komentarz więc spokojnie będę pisać pod postami.

    OdpowiedzUsuń