Ten blog należy do spisu

niedziela, 17 marca 2013

92.

Cieszę się, że kursik na serduszko Wam się spodobał i mam nadzieję, że jest zrozumiały.
Jakiś czas temu padło na blogu również pytanie o to jak robię "serwetkowy papier ozdobny?"
Dziś spróbuję więc opowiedzieć również o tym :-)

Na początek przygotowałam sobie kartkę brystolu, nożyczki, pędzelek oraz klej do decoupage. W kolejnych etapach pojawią się też inne akcesoria.
Następnie zrobiłam bazę do kartki z papieru wizytówkowego i przycięłam moją kartkę brystolu do rozmiaru około 1 cm mniejszego od bazy.
Bazę odłożyłam na bok i za pomocą pędzelka pokryłam kartkę brystolu klejem.
Klej musi być rozprowadzony równomiernie na całej powierzchni kartki, zwłaszcza na brzegach i nie może być widocznych kropel kleju.
Następnie przygotowałam serwetkę (usunęłam dwie białe warstwy), którą przyłożyłam do kartki brystolu.
Delikatnie wygładziłam najbardziej wypukłe miejsca.Gdy klej trochę podsechł, obcięłam zbędne fragmenty serwetki i w kierunku od środka ku brzegom, zaczęłam smarować klejem powierzchnię kartki zwracając szczególną uwagę na brzegi.
I koniec.
Po wyschnięciu, papier jest gotowy do przyklejenia do bazy i do wykończenia kartki, co nastąpi w nieznanym mi terminie, gdyż od jutra zaczynam oficjalnie urlop robótkowy do odwołania :-) Po trzech miesiącach pracy na najwyższych obrotach potrzebuję odpoczynku.

Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia, oraz szybkiego nadejścia wiosny :-)

10 komentarzy:

  1. zapisuję pomysł kreatywna kobieto i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem też ledwo dycham, życzę udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny:) Miłego odpoczynku i oddechu od robótkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł wart wypróbowania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super kursik ale ja raczej bym nie umiala tego zrobic... wiec sie poddaje... ale tobie to swietnie wychodzi rob tak dalej i nie marnuj swoich mozliwosci :) a teraz zycze milego urlopu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj i wypoczywaj :)
    Pomył na deku karteczki fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miły akcent przed urlopem ;) Odpoczywaj :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooooooo! No nie! Kilka dni nie zaglądałam na blogi tu taki psikus! az 2 kursy! :) Na pewno się przydadzą! :) Dziękuję:*
    Trzymaj się cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejny bardzo użyteczny kurs :) Na pewno z niego skorzystam, w ogóle jakoś pociąga mnie decoupage może kiedyś spróbuję :)
    Odpoczywaj ale nie za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń