Ten blog należy do spisu

niedziela, 10 marca 2013

90.

Witajcie,
Chciałabym dziś napisać o kilku sprawach i miałam problemy z decyzją od czego zacząć.
Po zastanowieniu postanowiłam zacząć od końca :-)

W piątkowy wieczór postawiłam ostatni krzyżyk na  obrazie dla babci. Po kilku zabiegach można było go sfotografować. (Zdjęcie "późnowieczorne").
Wczoraj został oprawiony. Niestety z powodu braku słońca znów światło "małozdjęciowe"
Zeszło mi na tym hafcie dłużej niż zakładalam. Problemy zdrowotne i sprawy wynikające z prowadzenia bloga sprawiły, że odkąd rozpoczęłam nad nim pracę, minął ponad rok.
To już ostatni tego typu haft w mojej karierze, który liczy 11 520 krzyżyków a do jego wykonania użyłam 30 różnych kolorów muliny. Wiem, że to jest maluch w porównaniu z niektórymi ambitnymi i trudnymi pracami, jednak tak jak wspominałam, już nie będę mogła się pochwalić nowszymi takimi haftami.

Kolejną rzeczą, którą zaplanowałam na dzisiejszy wpis jest wygrana w Candy u Moniki z bloga Mój zaczarowany świat. 
To już drugi raz w ostatnim czasie spotkała mnie taka miła niespodzianka. Niedawno chwaliłam się szydełkową broszką od Madline a dziś zapraszam do obejrzenia śliczności, które sprezentowała mi Monika. Mogłam sama sobie wybrać nagrodę. Poprosiłam więc o szydełkowe kwiatki lub bransoletkę szamballa. Moje zaskoczenie było ogromne, gdy otrzymałam od Moniki oprócz kwiatuszków aż trzy przepiękne bransoletki i to dokładnie takie o jakich od jakiegoś czasu marzyłam.
Oto, co zawierała paczuszka od Moniki:
Dziękuję za tak cudowną niespodziankę Moniczko :-)

Wczoraj dostałam kartkę z okazji Dnia kobiet, której nadawcą jest młody dżentelman imieniem Kuba.

Oglądając zjawiskowe prace, które zgłoszone zostały do Konkursu "Wielkanoc 2013" organizowanego przez firmę Ariadna S.A., zdecydowałam się także wysłać zdjęcia kilku swoich prac.
Cała galeria konkursowa jest naprawdę piękna i jest co podziwiać.

Moje skromne prace to:

Obrazek z zajączkiem

Kartka wielkanocna 1

Kartka wielkanocna 2

Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego tygodnia :-)

13 komentarzy:

  1. ŚLICZNY OBRAZEK! A w konkursie życzę powodzenia, sporo tam nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za konkurs :P
    Śliczna karteczka od Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i z tego zorpędu nie napisałam nic o obrazie... potwórzę to co pisałam gdy pokazywałaś jego część - jest śliczny :)

      Usuń
  3. Bardzo się napracowałaś - efekt super;-)
    trzymam kciuki za konkurs ;-)
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! HAFT JEST PRZEPIĘKNY!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci ze pierwsza klasa ten obraz, ale ze tam az 30 kolorów uzylas to ciezko uwierzyc bo tego nie widac na hafcie ale podziwiam cie ze dlas rade wytrzymac do konca. Piękna praca. A tym konkursem mnie zadziwilas i troche namowilas moze i ja wezme w nim udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Się dzieje :), obraz rewelka, prezenty superowe no i Kubuś też nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz przepiękny, cudownie oprawiony! Świetne upominki :)
    Piękne prace zgłosiłaś na konkurs, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent dla Babci - to urocze! :) obrazek wyszedł bardzo ładnie, Babcia na pewno będzie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny obraz i pięknie dobrany kolor passpartu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj nie wiem od czego zacząć... zacznę od końca :D Przepiękne wielkanocne prace! Życzę powodzenia i trzymam za Ciebie kciuki!;-)
    Po drugie - prześliczną kartkę dostałaś! "piękny gest małego faceta" (cytat Violi, który idealnie się tu nadaje);-)
    Po trzecie - dostałaś śliczne prezenty! :) Gratuluję!
    Po czwarte - nareszcie koniec! :) Haft prezentuje się wspaniale, nawet w świetle wieczornym :) Haft babci na pewno się spodoba!:) Rezygnujesz z krzyżykowania w ogóle czy tylko z haftowania obrazów z większą ilością kolorów? :O
    No i po piąte: życzę Ci dużo zdrowia! ;*
    Trzymaj się cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mam zaległości w czytaniu - jak zwykle zresztą :) Obraz który wyhaftowałaś dla babci jest imponujący, wiem ile to pracy i czasu potrzeba by postawić tyle krzyżyków, ale Anetko warto było bo efekt jest wspaniały.
    Prezenty spłynęły do Ciebie fantastyczne, korzystam z okazji i jeszcze raz dziękuję na łamach Twojego bloga za cudo serce :)
    A w konkursie życzę Ci szczęścia i trzymam kciuki za Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń