Ten blog należy do spisu

sobota, 2 marca 2013

89.

W poprzednim poście chwaliłam się skarbami od Ani z bloga Wojcieszek. Dziś przyszła pora na to by pokazać, co przygotowałam dla Ani w ramach naszej prywatnej wymianki.

Na życzenie Ani powstała zawieszka kawowa.
Miałam zrobić także broszkę kwiatową z filcu. Nie mogłam zdecydować się na kolory i wygląd, więc powstały trzy różne.
Wiosna coraz bliżej, więc nie mogło zabraknąć ptaszków.
Ten ptaszek ma oba skrzydełka takie same.
Tutaj natomiast ptaszek z różnymi skrzydełkami :-)
Do paczuszki dołączyłam także filcową saszetkę z lawendą, którą można otwierać, zamykać i wymieniać wkład zapachowy :-)
W ramach ciekawostki, już podczas pracy nad saszetką, którą robiłam dla babci, okazało się, że mam alergię na lawendę :-(
Zrobiłam też notesik z wymiennym bloczkiem karteczek. Na zewnątrz jest dżins a w środku filc.
To jest pierwsza moja praca tego typu. Powstała dość spontanicznie i ciekawa jestem uwag co do niej nowej właścicielki :-) Aniu, da się korzystać z tego notesiku?
Do tego wszystkiego dołożyłam zakładkę z haftem konturowym oraz karteczkę z papierowymi różyczkami.
Ania napisała mi, że wszystko się jej podoba. Cieszy mnie to wielce , gdyż ja jestem ogromnie zadowolona z prezentów jakie otrzymałam od niej i pragnę jeszcze raz gorąco podziękować Tobie, Aniu, za cudowną wymiankę :-)

Pozdrawiam serdecznie - Aneta :-)

13 komentarzy:

  1. ŚLICZNY PREZENCIK DOSTAŁ SIĘ ANI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szczęśliwa, że takie skarby są moje :)) Notesik jest super i na pewno się sprawdzi.
    Dziękuję Ci jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy stworzyłaś... :) zazdroszcze "Wojcieszkowi" tych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko fantastyczne prezenty, zastanawiałam się który najfajniejszy ale wszystkie są super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!! Bardzo pomysłowe ;) Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygotowałaś śliczny upominek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ptaszki już wywołalły wiosnę. Szkoda, że nie widać tego notesika od środka...ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty - cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj! aż zazdroszczę takich cudowności

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtarzam się ale wg mnie jesteś mistrzem gadżetów - cudne rzeczy potrafisz stworzyć - bardzo podziwiam. Podoba mi się wszystko co przygotowałaś i możemy tylko pozytywnie zazdrościć Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta zawiedzka z kawą :) Dziękuję za niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń