Ten blog należy do spisu

niedziela, 17 lutego 2013

87.

Witajcie,

miło mi Was znów powitać :-)

Sporo osób jest zainteresowanych tym jak złożyć serduszko modułowe. Postaram się więc przygotować kursik. Niestety nie potrafię powiedzieć kiedy to nastąpi, bowiem aktualnie pracuję nad wymiankami i hafcikami dla Pocztowego Podarku.

Chciałam się pochwalić kartką walentynkową, którą otrzymałam od Kuby, lat 10.
Mam też do pokazania kartkę urodzinową, która wraz z walentynką, powędrowała do Patrycji, nowej marzycielki.
Udało mi się już zrobić kartki wielkanocne.
Są w stu procentach recyklingowe a surowca dostarczyły mi Ania z bloga Twórczy Kącik Mamuśki oraz koleżanka Madzia.
Dziękuje dziewczyny :-)

Pozdrawiam serdecznie komentatorów i "skrytopodglądaczy" :-)

12 komentarzy:

  1. Uroczy wyraz sympatii od Kuby.
    Piękne kartki i jaka ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TEN RECYKLING JEST SUPER. Ale urodzinowa kartka dla patrycji przebija wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubusia Walentynka przepiękna :). Recyklingowe kartki, teraz wyglądają piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno wiele osób ucieszą te karki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, ładnie ;-)) jak zwykle;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Kubusiowa walentynka :)
    Twoje karteczki recyklinowe też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Walentynka od Kubusia urocza, a Twoje karteczki ślicznie przeobrażone! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Walentynka! Kartki rewelacyjne, bardzo mi się podobają? Czy mi się wydaje, czy mnie opuściłaś, jak obserwatorka? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Chyba poznaję jedną kartkę, kartka nr 3 po lewej stronie. Laaata temu widziałam podobną :) Ślicznie wyszły! a Kartki walentynkowe (ta i z poprzedniego postu) oraz urodzinowa - brak słów! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka od Kuby przeslina pewnie duza radosc ci sprawila. A twoje karteczki jak zawsze wszystkie piekne... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Walentynka słodka,kartki recyklingowe super - ...lubię recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ jesteś twórcza i pracowita, ja z Wielkanocą to jestem jeszcze daleko w polu :)

    OdpowiedzUsuń