Ten blog należy do spisu

niedziela, 10 lutego 2013

86.

Witajcie,
dziękuję za miłe słowa odnośnie obrazu, który właśnie wyszywam. Zależało mi żeby zrobić w nim znaczne postępy bo wiedziałam, że teraz nie będę miała na niego za bardzo czasu.
Trochę ostatnio "potworzyłam" i nadal tworzę ale na razie nie mogę zdradzić konkretów.

Z okazji zbliżających się Walentynek zrobiłam dwie karteczki.
Jest to recykling okładki z zeszytu.

Cieszę się, że moje modułki Wam się podobają. Żałuję, że nie poświęcam im więcej czasu. Gdy skończę wyszywać obraz dla babci, to się zmieni.
Tymczasem, oprócz rybek pokazywałam na warsztatach również jak złożyć ciekawe i bardzo łatwe serduszko.
Pozdrawiam serdecznie - Aneta :-)

14 komentarzy:

  1. Ten recykling to ci cudownie wyszedł :) Karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne i słodkie! Origami modułowe to dla mnie magia, tym bardziej podziwiam Twoje umiejętności. Serce wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak się zastanawiałam skąd wzięłaś te misiaki, a to z zeszytu :) muszę przyznać że pomysłowe no i recykling przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutkie misiaczki, a karteczki urokliwe! serducho ekstra uplecione, ale nie mam zielonego pojęcia i tej technice.

    OdpowiedzUsuń
  5. misiaki są bardzo kochane. Nie wiem jak zrobiłaś to serducho ale jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. recykling słodki, a serducho bajera

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne te karteczki myslalam ze ty od kogos dostalas albo kupilas, fachowo zrobione :) A serduszko modulowe bardzo sliczne musisz mnie nauczyc, dziewczynka bym caly pokoj ozdobila takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki przesłodkie, szczęściarze z tych którzy je dostaną :) serduszko świetne i bardzo pomysłowe, mają z Ciebie pociechę jak im takie fajne rzeczy pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki, a serduszko bardzo intrygujące. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniste cudeńka tworzysz Kochana ;-))
    za każdym razem kiedy tu zaglądam jest pięknie ;-)

    pozdrawiam cieplutko ;-))

    odkrywamnanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe walentynki. Uwielbiam misie :)

    OdpowiedzUsuń