Ten blog należy do spisu

niedziela, 3 lutego 2013

85.

Witajcie,

Faktycznie, mój faworyt to szaliczek w turkusach :-)

Po długiej przerwie wróciłam do obrazu, który zaczęłam wyszywać rok temu. Dla przypomnienia pokazuję zdjęcie z gazety jak będzie wyglądała całość.
Kłopoty zdrowotne przyczyniły się do tego, że zostawiłam go na takim etapie:
W tym roku postanowiłam  znów przy nim popracować i przez ostatni miesiąc przybyło tyle:
Jak widać, przy kwiatach jest prawdziwa dłubanina i początki były bardzo trudne, ale mam już na nie system. Już ponad połowa obrazu za mną :-)

Latem uczestniczyłam w pewnych warsztatach i pokazywałam na nich jak składać rybki origami.
 Pozdrawiam - Aneta :-)

13 komentarzy:

  1. Duży obraz więc wymaga dużo pracy! To co już jest, zachwyca kolorami i dokładnością wykonania(wiem coś o tym)
    Rybki śliczne :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dłubania...podziwiam..i oczy..i kręgosłup będą bolały.. a tempo masz zawrotne. Oby tak dalej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace związane z origami, rzadko się takie spotyka, a są naprawdę bardzo ładne :) muszą być też fajne w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem coś musi się naczekać, ale zapowiada się całkiem całkiem :). Rybki superaśne, kiedyś jak je robiłam ze wzoru, miałam nie lada problem :), a wyglądały dość nie pozornie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze z obrazem idziesz pełną parą :) A te rybki cudowne... Za tydzień bede miala stale lacze to napewno cie pomecze zebys mnie nauczyla przez skeypa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten projekt wpadł mi w oko ;)
    Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, jak zostanę na dłużej i będę obserwować postępy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle nadrobilaś przez ten miesiąc! Piękne kolory i śliczne wykonanie. Rybki są extra, ostatni raz bawiłam sie origami jako mała dziewczynka, ale jak na to patrzę to aż mam ochotę do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój haft prezentuje się lepiej niż w gazecie :)
    Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie w sprawie kolibra - też tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. heloł! :)
    świetny hafcik! idealnie dobrane kolory, będzie się pięknie prezentował (już prezentuje się wspaniale!) Niecierpliwie czekam na zdjęcie skończonego haftu. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiatki się szykują.Fajne rybki- tez je umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny obrazek wyszywasz i szybciutko ci to idzie :)
    Rybki urocze :) Jeszcze takich nie wiedziałam
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę :P
    http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny obraz. Origami zawsze mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny - nie mogę doczekać się finału.
    Masz już tak naprawdę z górki. Poza tym bardzo ładna kolorystyka wychodzi u Ciebie.
    Pytanie - czy Ty haftujesz ten obrazek od dołu?

    OdpowiedzUsuń