Ten blog należy do spisu

sobota, 23 lutego 2013

88.

Witajcie :-)

W tym tygodniu otrzymałam dwie przemiłe paczuszki. Jako pierwszą odebrałam przesyłkę od Magdy z bloga Różowy kłębuszek, która postanowiła nagrodzić w swoim candy więcej osóbek i wśród których znalazłam się ja. Piękna szydełkowa broszka w kształcie serca z turkusowym akcentem jest już u mnie :-)
Pięknie dziękuję Madziu. Broszka podoba mi się ogromnie.

Druga paczuszka nadeszła do mnie od kolejnej blogowej koleżanki o ogromnym talencie i sercu, którą jest Ania z bloga Wojcieszek. Jakiś czas temu zaproponowałam Ani wymiankę. Poprosiłam o szydełkowe kolczyki i większy koszyk z papierowej wikliny. Termin zaproponowałam okołowielkanocny, jednak Ania przygotowała już teraz paczuszkę dla mnie. Ja swoją jeszcze dopieszczam, więc dziś zapraszam do obejrzenia prezentów od Ani.
Zamówiony przeze mnie koszyk jest wspaniały, śliczny i bardzo funkcjonalny. Jako dodatek dostało mi się wiklinowe serducho. Widać też uroczą quillingową karteczkę :-)
Piękne kolczyki w zawrotnej liczbie pięciu par. O ile mnie pamięć nie myli, chciałam jedną parkę ;-) Do tego kolejny dodatek w postaci dzierganych ptaszorków.
Na koniec zestaw przydasiowo - upominkowy :-)
Ja jestem ogromnie zadowolona z prezentów od Ani. Mam nadzieję, że jej nie zawiodę i uda mi się sprawić jej radość przygotowaną przeze mnie paczuszką.
Aniu - dziękuję jeszcze raz :-)

Dzisiejszy dzień jest Światowym Dniem Walki z Depresją. Byłoby fajnie, gdyby codziennie ludzie zwracali uwagę na innych znajdujących się w ich otoczeniu. Gdyby nikt nie był osamotniony, zawsze mógł zostać wysłuchanym, szanowanym i miał poczucie bycia potrzebnym.


Życzę wszystkim udanego weekendu:-)




8 komentarzy:

  1. Gratuluję udanej wymianki. Koszyczki Ani są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę że sprawiłam Ci radość, prezenty od Ani imponujące. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki i wiklinowe serce piekne. Ale te kolczyki - mistrzowska klasa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznosci dostalas. Ania Cię naprawde obdarowała od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń