Ten blog należy do spisu

sobota, 5 stycznia 2013

79.

Witam serdecznie w Nowym Roku :-)
Jeszcze przed Świętami pisałam o tym, co dostała ode mnie pod choinkę Ania z bloga Twórczy Kącik Mamuśki. TUTAJ jest wpis na ten temat.
Dziś będzie o tym, co ja dostałam od Ani.
Jak zwykle kurier przyniósł wypasioną pakę.
W środku znalazłam ręcznie wykonane przez Anię i w zawrotnej ilości  upominki.
Są też różniste przydasie.
Dostało mi się też mnóstwo pięknych, kolorowych papierów.
Były też słodkości, ale nie załapały się na fotkę, bo dopiero dziś mogłam zrobić sesję zdjęciową a paczka jest u mnie już od kilku dni.
Aniu, bardzo się napracowałaś i miło mi, że poświęciłaś tak wiele czasu i energii na przygotowanie dla mnie tylu prezentów. Dziękuję Ci najmocniej jak potrafię.


5 komentarzy:

  1. Cieszę się że wszystko Ci przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka! Napracowałyście się obydwie i obydwie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wypasiona, ile tu fajnych i przydatnych rzeczy, zazdroszczę BARDZO !!!!. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń