Ten blog należy do spisu

sobota, 26 stycznia 2013

84.

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was. Każda blogująca osoba wie, jak ważne są opinie czytelników :-)

Po raz pierwszy w mojej karierze blogerskiej zdecydowałam się wziąć udział w wyzwaniu blogowym. Dokładnie to w dwóch :p
Na tą okazję powstała zawieszka z motywem filiżanki.
Praca spełnia kryteria wyzwania w Szufladzie oraz w Diabelskim Młynie
Zgłaszam zatem moją pracę do obu tych zabaw :-)

Pojawiła się prośba o kurs wyrabiania papieru metodą decoupage. Ja do przyklejenia serwetki stosuję kartoniki z pudełek po różnych produktach i klej do decoupage. Jeśli więcej osób byłoby zainteresowanych konkretami, piszcie w komentarzach.

W zeszłym tygodniu wzięłam udział w akcji zbiórki fantów na cel charytatywny zorganizowanej przez Agnieszkę z bloga Siła marzeń.
Zrobiłam zakładkę z haftem konturowym oraz filcową zawieszkę.
W ubiegłym roku uszyłam takie jedno serduszko i miało być ich więcej, ale niestety się nie udało gdyż miałam wtedy zbyt mało doświadczenia w pracy z filcem.
Mam więc nadzieję, że w tym roku powstanie co najmniej kilka serduszek. Co niektórzy z pewnością się domyślają w jakim celu powstaną...

 Mam pierwsze w tym roku zdjęcia prac Tereski
Piękny kołnierzyk
oraz dwa prześliczne i najmodniejsze w tym sezonie szaliczki "boa".  
Kto mnie zna, ten zgadnie, który szaliczek zauroczył mnie na całego ;-)

Od jakiegoś czasu mój aparat szwankował. Czułam, że nasze rozstanie jest coraz bliżej. Lubiłam go, dobrze mi się z nim pracowało, to była moja pierwsza cyfrówka i pamiętam jak się nim cieszyłam. Niestety, (z naciskiem na "niestety"), od kilku dni pstrykam fotki nowym wynalazkiem. Jak na razie, ciężko jest nam się dogadać. Mimo, że ma prawie czterokrotnie więcej pikseli, większy ekran, to nafaszerowany jest mnóstwem (moim zdaniem) niepotrzebnych funkcji i nie chce mnie słuchać. Narzeczony się ze mnie śmieje, że kupi mi aparat na korbkę...

 Na koniec pochwalę się prezentem od Tobiaszka
Aniołek origami dołączył do mojej aniołkowej kolekcji 
 a motto z karteczki umieściłam w podtytule bloga :-) 

Dzisiaj sobie przeliczyłam, że minęło już półtora roku odkąd poznałam Elę z bloga  Cały mój świat i razem z nią szyjemy dla dzieci z Marzycielskiej Poczty poduszki i torebki na listy a także, dzięki której  sama zaczęłam wysyłać listy do dzieci. Zawsze chciałam być wolontariuszką, no i jestem :-) Dziękuję Elu, że wprowadziłaś mnie "w Marzycielski świat"
Uwielbiam tworzyć dla dzieci i tylko czasem przytłacza myśl, że nie można obdarować wszystkich naraz albo przynajmniej w takim stopniu jakby się chciało.

Serdecznie Was pozdrawiam, drogie blogowiczki i blogowicze :-)

10 komentarzy:

  1. Zawieszka z filiżanką bardzo mi się podoba, ślicznie dobrałaś kolorki. Upominki dla dzieci przepiękne, tak jak i dar od Tobiaszka z cudownym mottem.
    Ten drugi szaliczek wykonany przez Tereskę bardzo by do Ciebie pasował :))
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. To już 1,5 roku??? Żartujesz?! Ale zleciało, matko, a my wciąż razem.... chociaż z daleka. dziękuję, że jesteś i wpadasz do mnie i pomagasz mi, pomimo kłopotów

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w wyzwaniach! Piękne rzeczy tworzysz dla dzieciaków, masz dziewczyno ogromne serce. Sliczna kratkę przysłał Ci Tobiaszek. Boa? Jasne, że to w niebieskosciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zabawie :), jeśli chodzi o boa to mi się podoba ten bardziej turkusowy :). Twoja PANDZIA to SŁODZIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo piękne, że tworzysz tyle wspaniałości dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zawieszka :)) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Ciebie w wyzwaniach - praca którą zgłosiłaś do zabaw jest świetna, osobiście lubię kawowe motywy. Oczarowała mnie też zakładka z haftem konturowym. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz bardzo piękne rzeczy, pogratulować talentu a serduszko :D bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń