Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 21 stycznia 2013

83.

Dziękuję za tak liczne komentarze pod ostatnim moim wpisem. Miło jest je czytać, zwłaszcza, że według statystyk na moim blogu, wielu ludzi odwiedza mnie bez pozostawienia śladu po sobie.
Dlatego dziękuję za każdy komentarz, bo one są motorem do dalszej twórczości i otuchą w trudniejszych chwilach dnia codziennego.

Dzisiaj jest Dzień Babci.

Dzień Babci – święto obchodzone dla uhonorowania babć; w dzień ten wnuki składają życzenia swoim babciom. W Polsce obchodzone 21 stycznia, w tym samym dniu w Bułgarii i Brazylii, a w Hiszpanii - 26 lipca. We Francji jest to święto ruchome i obchodzone jest w pierwszą niedzielę marca.

źródło: Wikipedia.

Cieszę się, że w tym roku, kolejny raz, mogłam swojej babci podarować coś od siebie.
Tym razem była to kartka i filcowa saszetka z lawendą.
Kartka została zrobiona techniką decoupage. Nareszcie znalazłam dobry (przynajmniej dla mnie) sposób wyrabiania "serwetkowego" papieru ozdobnego.

Postanowiłam przywitać chłopca, który w tym miesiącu dołączył
Marcin Lubi Spidermana i piłkę nożną.

W prawym górnym rogu mojego bloga widnieje banner informujący o pewnej akcji dobroczynnej, w której wzięłam udział. Jeszcze przez tydzień można się przyłączyć. O tym jaki był mój wkład , napiszę następnym razem. Mam też zdjęcia nowych prac Teresy, które niebawem pokażę.
Pozdrawiam serdecznie blogowy świat :-)

14 komentarzy:

  1. Boskie te twoje małe twórczości. A obdarowani, na pewno będą szczęśliwi, że ktoś o nich pomyślał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miły i piękny upominek dla Babci! Twoje kartki są bardzo charakterystyczne, tak jak Danieli, na pewno bym je wszędzie rozpoznała :))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezencik dla babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można sobie coś skomentować z życzliwości to dlaczego nie skorzystać :)
    Poprawiacze humoru zawsze do usług :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No ta kartka dla Babci mnie zszokowała bardzo ładna i pomysłowa a zaszetka będzie Babci ładnie pachnieć :) Również ładnie obdarowałaś chłopca napewno będzie zadowolony... :) wiesz że jak zawsze tworzysz same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne podarunki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci, że masz babcię, ja moje troszkę pamiętam, ale byałam zbyt mała, by mieć teraz wspomnienia. Pozostały fotografie, nieliczne, ale zawsze. karteczka super. A ta dla Marcina - bomba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem pojąć jak zrobiłaś kartkę metodą decoupage ??? Jakiś kursik na blogu by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te drobiazgi ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, ta decoupage jest cudowna! A Marcinek na pewno się ucieszy z takiego powitania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka z filcem przeurocza, ale ta dla Marcinka także piękniutka.! Prezenciki bardzo dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z różą naprawdę śliczna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja babcia ma z Tobą dobrze, zawsze obdarzasz ją wspaniałymi własnoręcznie wykonanymi pracami.

    OdpowiedzUsuń