Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 31 grudnia 2012

78.

Dostałam kolejne piękne karteczki z przemiłymi życzeniami. Od Kuby - Marzycielskiego chłopca, który oprócz karteczki sprezentował mi własnoręcznie wykonaną bombkę dekupażową, oraz od koleżanek blogowych - Danieli i Magdy. Bardzo dziękuję :-)
Wybieram się dziś na Sylwestra w daleki świat ... Gdy się pakowałam, w kosmetyczce, którą kupiłam dosyć niedawno, zaczęły puszczać szwy przy zamku. Okazało się, że zamek został krzywo wszyty :-( Podszyłam sobie ten zamek, ale też wpadłam na pomysł by spróbować uszyć własną kosmetyczkę.
Nie było łatwo. Najwięcej problemów miałam właśnie przy zamku. Były momenty zniechęcenia, ale w końcu się udało.
Jak teraz na nią patrzę, wiele rzeczy zrobiłabym inaczej, ale od czegoś przecież trzeba zacząć. Oczywiście kosmetyczka została uszyta ręcznie :-)
Gdy ją ukończyłam, to stwierdziłam, że aparat fotograficzny mam taki goły i może też by mu sprawić jakieś ubranko...
Tu już poszło łatwiej. Dość szybko powstał taki oto woreczek:
Na początku sznureczek był zaciągany z jednej strony, ale uznałam, że woreczek jest zamknięty za luźno i przerobiłam zamknięcie tak by sznurek można było zaciągnąć z obu stron.
Z tym wszystkim jedzie ze mną w podróż mały zielony ludzik (trochę diabełek, trochę kosmita, ale bardzo sympatyczny:-)
Niestety on już ze mną nie wróci, ale może niedługo będzie miał brata lub siostrzyczkę ;-)
Na koniec pragnę złożyć Wam życzenia:
Abyście Nowy Rok... przywitali w szampańskim nastroju, ufając, że będzie wspaniały i przyniesie niezapomniane chwile.

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj w Nowym Roku!
    Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych.
    Znalezienia skrawka nieba i bliskiego serca, które będzie to niebo z Tobą dzielić.
    Niech ten rok nada życiu nowych smaków, słodyczy pocałunków, pikantnej zabawy. Korzystaj z życia ile tylko starczy tchu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niechaj Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy,
    niech będzie radość i szczęście
    i niech zostanie z wami.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego 2013 Roku! Niech nigdy w nim nie zabraknie powodu do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kochana szampańskiego Sylwestra, wspaniałego Nowego Roku. Miałyśmy na tapecie to samo - szycie kosmetyczek...ale zgranie w czasie. Masz rację, jak się nie zacznie, to się człowiek nie nauczy, ale wyszło Ci super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym 2013 Roku, niech będzie szczęśliwy, zdrowy i pogodny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobito gdzies Ty sie podziewala ! Wszystkiego naj naj najlepsiejszego w Nowym Roczku Kochana i błagam Cię nie rób długich przerw w blogowaniu bo ja zejde na zawał przez Ciebie :P
    www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Kosmetyczka śliczna - na pewno za każdym razem kiedy będziesz z niej korzystasz uśmiechniesz się do niej, bo nic tak nie cieszy jak własnoręcznie wykonane przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności powstały :) Dosiego Nowego Roku...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są rzeczy w tym blogu serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ... i Tyś to wszystko "gołymi rencoma" uszyła...???
    a ten worek na aparat super pomysł,mój też taki golusieńki, coś mi się zdaje,że powzoruję się na Tobie ...mogem...:)?

    OdpowiedzUsuń
  11. ...wlazłam na znajdujący się u Ciebie link do Katalogu wzorów haftu krzyżykowego...ale fajne wzory!!! Dzięki za namiar :)

    OdpowiedzUsuń