Ten blog należy do spisu

środa, 19 grudnia 2012

75.

Już tylko kilka dni pozostało do Świąt. Moje karteczki i podarunki w większości są już u adresatów.
Najpierw jednak pokażę, co ja dostałam od Mikołaja ;-)
Ania przysłała mi górę kolorowych guziczków, które zawsze mi się marzyły i kredkę do rysowania linii pomocniczych na materiale.
Dziękuję Aniu, nawet nie wiesz jak się cieszę z tych guziczków i kredki :-)
Teraz pokażę część upominków, jakie w tym roku przygotowałam koleżankom. Kolejność będzie taka, w jakiej paczuszki docierały na miejsce przeznaczenia. Nie jestem w stanie pokazać wszystkiego w jednym poście i nie wszystkie przesyłki już dotarły, więc dalszy ciąg z pewnością nastąpi:-)
Jako pierwsza odbiór paczuszki potwierdziła Ela. Do Wrocławia poleciały hafty dla Pocztowego Podarku oraz filcowa broszka i haftowany breloczek.
Mam nadzieję, że sprawiłam Eli radość.

Pozdrawiam przedświątecznie i dziękuję za odwiedziny oraz komentarze :-)

5 komentarzy:

  1. Ciesze się że Ci się podoba :) A ta paczuszke co zrobiłaś dla Eli to też cudo... A te Hello Kitty mnie zauroczyły... poproszę wzorki na poczte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty przygotowałaś dla Eli. Broszka - cudo!
    Guziczki i kredkę od Ani na pewno świetnie wykorzystasz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. CZY SPRAWIŁAŚ RADOŚĆ????? sprawiłaś uśmiech od ucha do ucha i podskoki do sufitu. Dziękuję!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią takich maluteńkich hafcików, ja nigdy nie mogę znaleźć żadnego fajnego wzorku a ty zawsze masz dobre oko i wypatrujesz perełki.

    OdpowiedzUsuń