Ten blog należy do spisu

niedziela, 16 grudnia 2012

74.

Ostatnie karteczki świąteczne w tym roku:
Wszystkich kartek zrobiłam 14,z czego 7 poleciało do dzieci z Marzycielskiej Poczty. Taki był mój plan, żeby tyle, ile wysyłam do znajomych, tyle też wysłać dzieciom. 
Na prezentację czeka również bombka z papieru:
Zdjęcia nie są idealne gdyż zaraz po tym jak bombka powstała, trafiła do nowego właściciela i zdążyłam zrobić tylko jedną fotkę telefonem.

Pozdrawiam Was niedzielnie i dziękuję za odwiedziny oraz pozostawione komentarze :-)

 

8 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki! Niezła ilość :)) Bombka Kusudama zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, tradycyjne kartki :) Origami modułowe to dla mnie całkowita nowość, obejrzałam inne wpisy na ten temat na Twoim blogu :) chyba najbardziej spodobał mi się modułowy motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombeczke już widziałam wcześniej jest śliczna i należy Ci się wielki podziw że taka ładną zrobiłaś, kolory dobrane poprostu super. :) A karteczki zrobiłaś napewno sprawiedliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne a papierowa bombka, cudowna. mi udało się zrobić i wysłać 27 w tym 13 do dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś taką bombkę zrobiłam, ale dziś nie pamiętam jak to sie robi. Ta twoja jest prześliczna i karteczki także!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam i dziękuję za uroczą karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się napracowałaś i cieszy mnie że byłam na liście adresatów, bo mogę się cieszyć na żywo Twoim dziełem.

    OdpowiedzUsuń