Ten blog należy do spisu

wtorek, 27 listopada 2012

70.

Ostatnio w moich pracach pojawia się dużo nowych pomysłów. Przykładem tego są dwa igielniki, których podstawą są nakrętki.
W większym zastosowałam nakrętkę po kremie do twarzy. Do uszycia mniejszego użyłam nakrętki po wodzie mineralnej.
Bardzo fajnie robi się te igielniki i jeszcze przyjemniej się z nich korzysta.
Co do Misia modułowego, składanie modułów, po małym treningu idzie naprawdę sprawnie. Można oglądać w czasie składania elementów tv, słuchać audiobooka lub rozmawiać, dzięki czemu praca się nie dłuży.
Nie miałam w tym tygodniu zbyt wielu okazji by poczytać i dopiero kończę książkę "Aż śmierć nas rozłączy."
Nie mogę się doczekać lektury "Dziewczyny, która igrała z ogniem". Jakieś dwa miesiące temu, obejrzałam film "Dziewczyna z tatuażem", który jest ekranizacją pierwszej części trylogii "Millenium" autorstwa Stiega Larssona. Film bardzo mi się podobał. Mam nadzieję, że z książkami nie będzie inaczej. Oczywiście zamierzam przeczytać już tylko drugą i trzecią część trylogii, bowiem, choć zdarza mi się obejrzeć ekranizację książki po jej przeczytaniu to nigdy nie robię odwrotnie, bo wtedy czytanie już mnie nie bawi.
Zgłosiłam "Kolory mojej duszy" do "Spisu Blogów Polskiego Hand Made".
Zapraszam do zapoznania się ze stronką a także do przyłączenia się do niniejszego spisu aby poznawać nowe robótkowe blogi i zdobywać kolejne inspiracje do tworzenia pięknych rzeczy.

Pozdrawiam serdecznie :-)

7 komentarzy:

  1. Takie maleństwa?!! WOW. A Twój igielniczek jest u mnie wciąż na topie.... dobrze mi służy. No własnie się zastanawiałam, czy się tam dopisać..hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielniczki urocze. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na igielniki! Muszę zajrzeć do tego spisu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł wytrzasnęłaś z tymi igielnikami :) A do spisu może zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne igielniczki! Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówią co głowa to pomysł, ale to prawda-igielniki ekstra pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś nie napisała że to na nakrętkach - nigdy bym się nie domyśliła - świetny pomysł i to co lubię bardzo dodatkowo recykling. A stronie na której jest spis blogów się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń