Ten blog należy do spisu

wtorek, 6 listopada 2012

67.

Ponad rok temu wzięłam udział w wymiance kawowej. Przygotowałam wtedy paczuszkę dla Ani z bloga Twórczy Kącik Mamuśki. W niedługim czasie Ania postanowiła mi się odwdzięczyć. Nawiązałyśmy kontakt, nasza znajomość szybko się rozwinęła i dziś mamy już na koncie mnóstwo prywatnych wymianek. A do tego należy dopisać setki wygadanych minut przez telefon i skype oraz pogadanki na gg.
Latem miałyśmy kolejną wymiankę. Pokazywałam co dostałam od Ani w tym poście. Do niej zaś powędrowały różne przydasie oraz karteczka i igielnik.
Także latem wysłałam paczuszkę dla Ani z bloga Wojcieszek. Chciałam podziękować za wielkanocną niespodziankę. Wysłałam z tej okazji przydasie i karteczkę.
Natomiast w zeszłym tygodniu, obchodził urodziny pewien chłopiec, będący podopiecznym Fundacji Marzycielska Poczta.
Karteczka, podkładka pod kubek podszyta filcem lub po prostu obrazek z ulubionym Spidermanem oraz rybka wykonana w technice origami modułowego są już u Kuby.
To tyle na dzisiaj, serdecznie pozdrawiam zaglądających na moją stronkę :-)

6 komentarzy:

  1. Wiesz że robisz przepiękne rzeczy... Ale te rzeczy dla Kuby są po prostu przepiękne, ta ryba taka słodka.Chłopcu na pewno uśmiech z twarzy szybko nie zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda dostałaś, cudeńka zrobiłaś.
    A wyślesz mi fotki na maila z podarkami dla Kuby, abym pogła wstawić na Pocztowy Podarek? plisss

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny prezent zrobiłaś Kubie :) Igielniczek dla Ani prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. modułkowa rybka poprostu cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne te karteczki, a rybka to mój faworyt.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje pracę, zawieszka do kluczy, którą od Ciebie dostałam jest moim ulubionym breloczkiem i zawsze mi towarzyszy kiedy jestem poza domem, Anie na pewno też ucieszą prezenty od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń