Ten blog należy do spisu

piątek, 2 listopada 2012

66.

Powoli będę kończyć to chwalenie się prezentami. Dziś jeszcze pokażę, czym obdarowała mnie Ania z bloga Twórczy kącik mamuśki.
Rysunek od Córeczki Ani,kolejne śliczne serwetki, książeczki na lato i bransoletka,
etui na mp3 i portfelik z filcu,
kosmetyczka z filcu i dwie zawieszki,
haftowane obrazki,
hafciki i naklejki do kartek,
3 zakładki,
oraz bransoletkę modułową, z której odpięłam dwa koraliki i zmontowałam kolczyki. Teraz mam śliczny komplecik.
Na koniec firanka ze spinkami, które Ania podarowała mi już dawno temu.
Bardzo dziękuję Aniu. Wszystkie prezenty od Ciebie są cudowne i sprawiły mi ogromną radość :-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego weekendu :-)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję tak pięknych prezentów sprawiających radość! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki podobny post ktoś napisał ;) hehe Cieszę się że Ci się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję - tyle prezentów i takie fajne...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka! Czytałam już u Ani i wiem, że obydwie włożyłyście mnóstwo serca w przygotowanie upominków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysyp pięknych rzeczy :) Ile technik i pomysłów! Zachwycające :) Byłam u Ani i widziałam również cuda, które wyszły spod Twoich rączek! Gratuluję tak owocnej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara z Ciebie, hihi ale nie dziwię się. Piękne rzeczy dostałaś i takie od serca, a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow - ile dobroci - śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń