Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 29 października 2012

63.

Dziękuję za miłe przyjęcie mnie z powrotem do blogowego świata. Mam zaległości w postaci pochwalenia się prezentami jakie dostałam w czasie mojej nieobecności na blogu. Nie wiem, czy wyrobię się do Nowego Roku.
Koleżanki blogowe bardzo o mnie dbały.
Poniżej widzicie karteczkę urodzinową, którą dostałam od Eli z bloga "Mój cały świat".
Karteczka jest urocza. Jak zawsze w wykonaniu Eli jedyna w swoim rodzaju a w środku liścik pełny pokrzepiających słów.


5 komentarzy:

  1. Śliczna i robiona z myślą o Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, pokazuj w takim razie dalej co tam ładnego dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka podobnych postów mam w planie. Zorganizowałam się tak, by wyrobić się do końca tygodnia :-)

      Usuń
  4. Chwal się :) my czekamy.
    Karteczka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń