Ten blog należy do spisu

sobota, 21 kwietnia 2012

61.

Czas pokazać słoiczek z niteczkami, do którego, mimo problemów zdrowotnych, coś tam zdołałam dorzucić od ostatniego pokazu.
Mam takie pudełko, w którym mieszkają małe hafciki czekające na okazję aby coś z nich zrobić. Okazja nadarzyła się taka, że zachciało mi się mieć aniołka (może osobistego Stróża...). W pudełku znalazł się aniołek, który powędrował na wiszącego pinkeepa.
Aniołek biegnie do mnie z kwiatkami ilekroć mi smutno :p
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających :)

13 komentarzy:

  1. Niech Cię strzeże i oby nie miał dużo pracy :))
    Nagromadziłaś już duuużo niteczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyglada twoja butelka z ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko pozdrawiam! ŚLICZNE ZROBIŁAŚ ZAWIESZKI!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł Stróż na pewno będzie teraz baczniej czuwać, bo ma cudowną oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. troche tych niteczek w sloju masz:) a tego pinkepa widzialam na wlasne oczy cudo poprostu... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuch z Ciebie że tak dzielnie zapełniasz słoiczek - tak dalej :) Trzymaj się.
    Aniołek uroczy i pięknie prezentuje się w formie pinkeepa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam widzę ze słoiczek powoli sie napełnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do zabawy na moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam i dobrych dni życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. wciąż do Ciebie zaglądam..i czekam na nowe wpisy. pamiętam i jestem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto ! No co tam się z Tobą dzieje .....

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra laska! Koniec byczenia się i lenia! Dawaj do nas bo smutnawo tu bez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń