Ten blog należy do spisu

środa, 18 kwietnia 2012

60.

Już jakiś czas temu zrobiłam sobie karnecik na igły.
Bardzo pomaga w przechowywaniu igiełek. Podczas pracy można odkładać igiełki na chwilę tak jak w poduszeczce na igły czy biscornu.
Moje igły śpią sobie teraz smacznie bo ograniczyłam baaardzo wyszywanie z powodu problemów z kręgosłupem.
Bawię sie za to papierkami. Dziś zrobiłam kusudamę kwiatową.

To było moje trzecie podejście do tej ozdoby. Pierwszy raz udało mi się dotrwać do końca. Kula składa się z 12 kwiatów, każdy kwiat posiada 5 płatków a na jeden płatek potrzeba jedną kwadratową karteczkę a zatem potrzeba 60 karteczek aby uzyskać kulę.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Podziwiam twoje etui na igiełki jest super... Tylko czemu się nie chwaliłaś wcześniej. A kwiatek superancki widze że szybciej ode mnie zrobiłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielniczek bardzo praktyczny i piękny!
    Kula kwiatowa super! Ja kiedyś zrobiłam tylko jeden kwiatek, tak żeby sprawdzić czy potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie igielniczki - śliczne i bardzo przydatne. Kwiatki jak widać bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki igielnik to bardzo praktyczny i przydatny przedmiot, a do tego jak jest taki piękny to oprócz praktyczności cieszą oko :) Jest świetny.
    A kwiat powalił mnie na kolana - jedyne co mi przychodzi do głowy to wielkie WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny igielniczek a ta kula z kwiatków niesamowita, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny igielnik. Ciekawy pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń