Ten blog należy do spisu

czwartek, 5 kwietnia 2012

57.

Dostałam życzenia świąteczne od ...
Dziękuję za pamięć Madziu :)

Ania jak zwykle poszalała i dała mi robotę na parę godzin. Tyle trwało obejrzenie tego co mi przysłała, zrobienie temu fotek i przede wszystkim znalezienie temu wszystkiemu miejsca. Zachwyty nad tym co znalazłam w kopercie od niej trwają natomiast nadal...
Muszę chyba mianować Anię moim całorocznym Świętym Mikołajem ;)
Zobaczcie teraz Wy, co takiego dostałam.
Karteczki dla mnie i moich najbliższych. Są przepięknie wykonane, jesteśmy wszyscy nimi urzeczeni i serdecznie dziękujemy :)
Przyleciały osobno w takich  ślicznych kopertach jak ta 
Następne są pisanki, które zostały bardzo sprytnie zrobione (orzech oklejony bibułą)
Oprócz tego dostałam kolejną porcję serwetek
W połączeniu z tymi, które dostałam od Ani już wcześniej oraz z tymi od Ani (Wojcieszek) i Teresy mam zapas na kolejnych kilka następnych lat. ;)
Dalej mamy rozmaite scrapki
Tych też zgromadziłam już tyle, że starczy na baaardzo długo.
Wreszcie rozmaite, przecudowne tasiemki, wstążki,i koraliki
Zakochana jestem we wszystkich tych rzeczach.
Dziękuję Aniu najpiękniej jak umiem.

Teraz siedzę i zastanawiam się, czym ja sobie zasłużyłam, że dostałam już kolejny raz od Ani tyle prezentów? Same prezenty to tylko symbol, bardziej zadziwia mnie bezinteresowność z jaką się spotkałam właśnie za sprawą Ani jak również wielu innych koleżanek blogowych. Jest to dla mnie o tyle znaczące, że takiej bezinteresowności o wiele mniej doświadczyłam w realu niż tutaj.

Dziś właśnie pragnę Wszystkim, którzy w jakiś sposób pomogli mi kiedykolwiek (a jest Was sporo) podziękować serdecznie i zapewnić, że jestem Wam bardzo wdzięczna i nigdy nie zapomnę tego co zrobiliście dla mnie.
Ode mnie dla Was wszystkich

Z pozdrowieniami - Aneta :)







8 komentarzy:

  1. Nie ma za co... Wiesz że lubię się dzielić a tym bardziej z Tobą, bo wiem że dobrze to wszystko wykorzystasz i jest dużo powodów ale to między nami. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dowody pamięci, miło je mieć u siebie!Dobrych , spokojnych i ciepłych Świąt Anetko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze niespodzianki!
    Zdrowych i radosnych świąt Wielkiejnocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne niespodzianki.
    Zdrowych i radosnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Superanckie dostałaś prezenty. Miło mieć taką przyjaciółkę jaką ty masz i życzę ci takich bardzo wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci jak najwięcej bezinteresownych i sprawdzonych przyjaciół, takich rzeczywistych i internetowych. :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam poza krajem od wielu lat,ale czytam czesto polskie fora.Nie wszyst
      kie sa przyjazne i na poziomie,jednakze
      Wasze sa przemile,slodkie,ciekawe.Gdyby
      wszyscy tacy bali,to SWIAT bylby inny.

      Usuń
  7. Cieszę się ze kartka doszła :)
    Anetko jesteś wyjątkową osobą - masz sama duże pokłady życzliwości i bezinteresowności więc nie dziw się że Twoje dobre uczynki wracają do Ciebie :)
    Wszystkiego Dobrego.

    OdpowiedzUsuń