Ten blog należy do spisu

środa, 4 kwietnia 2012

56.

Dzisiaj przyleciały do mnie karteczki od blogowych koleżanek.
Każda inna i każda piękna. Elu, Agnieszko - dziękuję Wam serdecznie za pamięć i życzenia :)

Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką dziurkacza brzegowego.
Ten wzorek jest chyba najpopularniejszy wśród dostępnych. Jednak od czegoś trzeba zacząć i mój pierwszy dziurkacz brzegowy jest właśnie taki:)
Z powodu kłopotów z kręgosłupem ostatnio nie robótkuję. Jestem w trakcie diagnostyki i czekam na zabiegi rehabilitacyjne.
Nadrabiam za to czytelnictwo. Jestem aktualnie na etapie kobiecych kryminałów. Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać "Nie zabijać pająków" Ireny Matuszkiewicz. Wczoraj zaś skończyłam kontynuację tej powieści zawartej w tomie pod tytułem "Czarna wdowa atakuje". Obie powieści bardzo mi się podobały. Nie tak dawno również wpadła mi w ręce kolejna książka. Tym razem autorstwa dwóch przyjaciółek - Szczepańskiej Agnieszki i Gacek Katarzyny, pod tytułem "Zabójczy spadek uczuć". Ta książka wciągnęła mnie bardzo i pochłonęłam ją niezwykle szybko. Tym bardziej ucieszyłam się, gdy zdobyłam kontynuację losów bohaterek tej powieści zawartej w książce pt. "Dogrywka".

Pozdrawiam serdecznie - Aneta :)



9 komentarzy:

  1. Bardzo miło dostawać takie karteczki! Dziurkacz z pewnością będzie intensywnie wykorzystywany :)
    Trzymam kciuki za powodzenie rehabilitacji. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, a dziurkacz super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne dostałaś pewnie ci humor poprawiły przy tych chorobliwych dolegliwościach... :) A dziurkacz bardzo przydatny i wzór oryginalny. Pozdrawiam i Trzymaj się Cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziurkacz ma piękny wzorek, aż ci zazdroszczę,,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba najładniejszy wzorek ) piękne kartki... zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki dostałaś:) I masz rację od czegoś trzeba zacząć a dziurkacz ma super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki !!!
    Dziurkacz jest rewelacyjny, dający wiele możliwości ozdabiania, mam podobny i bardzo go lubię, bo oprócz zdobienia boczków, można nim zrobić koronkową wstążeczkę, bardzo trafiony wybór !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zakup - wzorek jest cudny. Na pewno wyczarujesz nim kolejne cudne kartki.

    OdpowiedzUsuń