Ten blog należy do spisu

piątek, 30 marca 2012

55.

Otrzymałam od Danieli śliczną karteczkę i bardzo wiosenną zawieszkę.
Dziękuję Danielo. Twoje prace jak zawsze są niezwykle piękne.

Dotarła do mnie też niesamowita niespodzianka od Ani (Wojcieszek). Mnóstwo cudowności w jednej kopercie. A oto one.
Rzeżucha już wysiana i na dzień dzisiejszy postęp kiełkowania wygląda tak:
Piękna serwetka szydełkowa wzbogaca moją kolekcję a kolorowe serwetki papierowe przydadzą się do kolejnych kartek. Karteczka z ozdobami szydełkowymi jest także oszałamiająca.
Aniu dziękuję Tobie pięknie :)

Ania (Iskierka) wygrała jakiś czas temu mój mini konkurs. Nagroda w postaci zawieszki z kotkiem Maneki Neko już u niej jest.
Mam nadzieję, że zgodnie z legendą zawieszka przyniesie Ani szczęście i pomyślność oraz że będzie miłą pamiątką.

Z pozdrowieniami - Aneta :)


8 komentarzy:

  1. jakie cudownosci masz... no no pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne upominki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że serwetka przypadła do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz dopiero dotarło do mnie, że dostałaś ode mnie dwa zajączki, a mogłam dla odmiany włożyć kwiatka, ale cieszę się , że jest ma miejscu! Prezenciki od Ani piękne i zawieszka dla następnej Ani także!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne upominki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty !!!
    Tego od Danieli, no cóż .... zazdroszczę najbardziej, bo spod raczek mistrza !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Otrzymałaś cudne prezenty.
    PS. Dziękuję za życzenia :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń