Ten blog należy do spisu

sobota, 24 marca 2012

54.

Witajcie,
Dziś przedstawiam Wam kolejne kartki wielkanocne
Wczoraj zakończyłam ich produkcję. W ostatnim czasie popełniłam jeszcze dwie karteczki.
Jak widać, ciągle jestem w fazie eksperymentów :)
W ramach przerywnika między karteczkami powstał mój pierwszy pendibule, czyli taka fikuśna zawieszka.
Nazwy bloga narazie zmieniać nie będę. Jeśli jednak ktoś będzie miał jakiś pomysł to zgłaszajcie śmiało.

Madline - dziękuję, że próbowałaś, będę mieć to na uwadze, jednak ta nazwa, którą proponujesz jest już wykorzystana co najmniej w dwóch znanych mi miejscach.

Z pozdrowieniami - Aneta :)



7 komentarzy:

  1. Prześliczne te karteczki i jedna jest już moja! To maleństwo także niezwykłej urody! Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta kartka z królikiem i toto małe fikuśne też majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za każdym razem wchodzę tu do Ciebie, aby nacieszyć oczka i serce, I nie zawiodłam się ani razu. dzięki że piszesz i jesteś. buzialki

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te kartki jak kazde :) ja niestety na swieta ani jednej nie zrobilam... ale twoje to wyglodaja szalowo naprawde sliczne sa... :) zazdroszcze tego talentu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te karteczki, jest i moja. Kochana jeszcze raz bardzo dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od końca - naprawdę nie wiedziałam, że namawiam Cię na plagiat :) haha wybacz. Jeszcze tych blogów nie odkryłam. Ale nie będę siadać na laurach i jak mi coś wpadnie to Ci przekaże.
    A kartki cudne - jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny blog i piękne prace

    Za nim położę się spać, chcę tobie coś dać.
    Może gwiazdki złote z nieba ? może jeszcze coś trzeba?
    Dam ci jeszcze księżyc w pełni on marzenia twoje spełni.
    A jak jeszcze masz inne życzenia poproszę gwiazdki o ich spełnienie.
    Teraz mówię już dobranoc i całusa zostawiam na noc.

    Milutkiego wieczorku i słodkich snów życzę.

    OdpowiedzUsuń