Ten blog należy do spisu

czwartek, 22 marca 2012

53.

Witam Was serdecznie w drugi dzień wiosny.
Pojemnik tusalowy ciągle się zapełnia.
Otrzymałam niedawno od koleżanki Teresy  paczuszkę. Znalazłam w niej między innymi takie cuda:
Były też piękne serwetki szydełkowe, broszki, korale i kurczaczki wielkanocne. Wszystkie te dzieła oraz inne prace Teresy możecie obejrzeć tutaj.
Zrobiłam trochę kartek wielkanocnych. Powstały tylko dwie kartki haftowane z czego jednej narazie pokazać nie mogę. Reszta to moje różne eksperymenty.

 Pozdrowionka :)

5 komentarzy:

  1. aaaa co tu duzo napisac.... ciezko mi co kolwiek napisac bo karteczki sa cudne nie wiem jak je jeszcze opisac... a w sloiczku powoli widze przybywa niteczek reszteczek... pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz bardzo eleganckie, pięknie skomponowane kartki! Miło dostawać takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne robisz te kartki, pięknie komponujesz i dopinasz wszystko na ostatni guzik! Gratuluję miłego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cuda zrobiłaś. No ja nic...i pewnie niewiele kupię, ale trudno.... jeden raz można.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pastelowa kartka to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń