Ten blog należy do spisu

sobota, 17 marca 2012

52.

Witajcie,
muszę przyznać się, że nie mam sił do obrazu, o którym pisałam tutaj. To ten ostatni z różowymi kwiatami w niebieskim wazonie. Minęły już czasy kiedy takie wzorki trzaskałam hurtowo. Chyba ten haft będzie moim pierwszym "ufokiem".
Zdecydowałam się oprawić i jutro podarować dla babci obraz, który wyszyłam już sporo czasu temu.
Myślę, że jest nawet na swój sposób podobny do tamtego.
Z oprawą a dokładnie z kolorami niestety wyszło mi średnio. Zabrałam do sklepu haft i przymierzałam różne warianty. Niestety nie było za bardzo w czym wybierać. Liczę, że dostaną jaśniejsze passe partout. Coś jak beż, kawa z mlekiem, wtedy po prostu wymienię. Ramę też można zmienić na inny kolor. Natomiast te dwa pozostałe obrazki są za małe jak dla mnie.

Dziś Ela obchodzi urodzinki. Z tej okazji posyłam Eli wirtualne kwiatki i  czekoladki :)
Natomiast całkiem realnie przygotowałam dla Eli z tej okazji karteczkę i zakładkę.

Dorzuciłam hafty na poduszki i breloczki (zawieszki) dla dzieci z Marzycielskiej Poczty.
Haft ze słoneczkiem miałam możliwość wyszyć dzięki pomocy Cecylii, która obdarowała mnie gazetką ze schematem do tego obrazka.

Chciałabym zmienić nazwę mojego bloga ale jakoś nie mam weny żeby coś wymyśleć. Może Wy mi pomożecie? Wpisujcie propozycje w komentarzu pod tym postem przez cały tydzień. Jeśli wykorzystam któryś z Waszych pomysłów jego autor zostanie przeze mnie nagrodzony.
Żeby było sprawiedliwie niech jedna osoba wpisuje maksymalnie jedną propozycję.

Miłego weekendu Wam życzę :)

10 komentarzy:

  1. Też zastanawiałam się nad zmianą nazwy bloga ale chyba teraz nie miałoby to już sensu, tym bardziej że adres jest taki sam :).
    Tym samym jestem ostatnią osobą aby doradzać jakąś sensowną nazwę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka i zakladka dla Eli cudowna... zawieszki ciesza oko napewno dziecia sie spodobaja... twoje wyroby z pod reki zawsze mi sie podobaja, daja mi wene zebym cos tworzyla...bez ciebie pewnie dawno bym juz haft zucila w kat. a jak wymysle jakis oryginalny tytul dla twojego bloga to dam znac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko, przygotowałaś super prezencik urodzinowy :)
    Nad nazwą pomyślę, ale to nie takie proste wymyśleć coś, co będzie pasowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana jeszcze raz wielkie, wielkie DZIĘKUJĘ za prezenty, urocze prezenty. A nazwy nie zmieniaj, przyzwyczajenie robi swoje, wiem jak Cię odszukać nawet na końcu świata. Prezent dla babci - to strzał w 10 cudownie piękny i od serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko, dziewczyno o dobrym serduszku, wszystkie prezenty bardzo wdzięczne przygotowałaś!( te dla Eli, widziałam juz na jej blogu)! Kwadraciki dla MP cudne, znowu przybędzie Eli pracy, a dzieciakom buźki się rozjaśnią!Obraz pięknie sie prezentuje, taki prezent, to jest coś!Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent dla babci jest wspaniały i na pewno jej się spodoba.Co do prezentów dla Eli to również są piekne jak i również prezenciki dla dzieciaczków.
    Co do zmiany nazwy bloga,hm ciężko coś wymyślić ,ale wydaje mi się że tę nazwę znają już wszyscy i może lepiej przy niej zostać,ale jeśli coś wymyślę godnego ciebie to napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serducho masz przeogromne - a wszystkie upominki są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz który wyhaftowałaś dla swojej babci jest cudny. Będzie piękną ozdobą jej domu.
    Do tego przygotowałaś tyle prezentów - jesteś wielka :) A co do tytułu, to będę myśleć intensywnie i na pewno rzucę jakiś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. o naszło mnie - może to oklepane, ale ładne - HAFTEM MALOWANE

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej jakie fajne słoneczko!!!

    OdpowiedzUsuń