Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 12 marca 2012

51.

Witajcie, dziękuję za wszystkie miłe słowa jakie piszecie w komentarzach :)
Wykonałam kolejny hafcik w ramach zabawy u Dendrobium i umieściłam go na karteczce.
Tak powstała moja pierwsza w tym roku kartka wielkanocna.
W lutym były Walentynki a w marcu był Dzień Kobiet. Żeby było śmiesznie to ja te okazje świętowałam w ostatni piątek. Luby otrzymał serduszko origami, karteczkę i zawieszkę.

Ja natomiast dostałam takie małe cacuszko.
Miałam się nie chwalić ale niestety nie wytrwałam. Cieszę się ogromnie z tego prezentu. Jeszcze bardziej cieszy się mój kręgosłup :D A najbardziej cieszą się ebooki, które od lat czekają, żeby je przeczytać a także wzorki, których nie muszę już drukować.

***

Chciałabym jeszcze wrócić do prezentowanej zawieszki. Czy ktoś wie co to za kotek tam siedzi? Ja oczywiście wiem a jeśli zgłosi się ktoś kto też wie, otrzyma podobną zawieszkę. Czekam tydzień na odpowiedź w tym poście lub na maila. Ostateczny termin to 19 marca 2012, godz. 15.30.
Jeśli nikt się nie zgłosi, wyjaśnię pochodzenie kotka i ogłoszę drugi konkurs.

(Edycja - wygrała Iskierka - gratuluję :))

pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Prezent rewelacyjny już od dłuższego czasu mi się taki marzy. Karteczki piękne. A kotek jak dobrze kojarzę to Maneki Neko. Kotek popularny w Japonii jako kot zapraszający, przywołujący szczęście, bogactwo. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ PREZENTU!!!Hafciki śliczniutko zagospodarowane, ale co to za kotek - nie wiem! A ja dziękuję za niespodziankę, właśnie przed chwilą ją otworzyłam - piękne przydasie i karteczka cudna - Wielkie dzięki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent suuuuper! Twoje prezenty są bardzo pomysłowe.
    Gratuluję Iskierce, ja niestety takiego kociaczka nie znałam (teraz już wiem). Ciekawa symbolika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana prezent najcudowniejszy pod słonkiem. aż sama się cieszę, że dostałaś, że odciążysz kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) i moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje robotki jak zawsze śliczne... zazdroszczę ze takie cuda potrafisz... :) a twój Pan musi Cie bardzo kochać ze taki prezent ofiarował swojej ukochanej, no i widać ze wie czego potrzebujesz najbardziej... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent dostałaś rewelacyjny , ale Twoje prezenty dla lubego są również superanckie w dodatku zrobione przez ciebie od serca :) Serce tetrisowe jest genialne :) A karteczka na zabawę też jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentowo u Ciebie bardzo, zwłaszcza ten ostatni super! Hafcik śliczny jak również gotowa karteczka!
    Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  9. No no super prezenty :) Odpowiedź już padła :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze fajnie dobierasz hafciki do swoich kartek. A prezenty wow, super, a że ten kotek ma taką symbolikę to nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń