Ten blog należy do spisu

niedziela, 4 marca 2012

50.

Otrzymałam kolejny miły symbol sympatii blogowej. Tym razem Ania postanowiła obdarować mój blog takim oto znaczkiem
Bardzo dziękuję Aniu i tradycyjnie przekazuję niniejszy tytuł każdej artystycznej duszyczce, która zagląda do mojego kącika blogowego :)

Ostatnio mogliście zobaczyć co dostałam od Ani (Mączki87), w ramach naszej prywatnej wymianki. Dziś pokażę co ja przygotowałam dla niej własnoręcznie a całą zawartość paczusi można obejrzeć u niej na blogu .
Zrobiłam kartkę, na której znajduje się hafcik wyszyty na kanwie 20ct. Straszna drobnica...

 Powstała też niespodzianka walentynkowa w postaci zawieszki-igielnika.
Natomiast poniższy igielnik i zakładka zostały zrobione  na zamówienie.
Mój dzisiejszy wpis sponsorują plastry rozgrzewające i tabletki przewciwbólowe co oznacza, że mój kręgosłup strajkuje nadal. Wiąże się to z wieloma niedogodnościami w codziennym funcjonowaniu. Najbardziej chyba cierpi na tym moja psycha bo do bólu samego w sobie już dawno jestem przyzwyczajona.
Gorąco zachęcam Was do zaglądnięcia do zakładki "Prace Teresy", mojej również robótkującej koleżanki. Są nowe prace Tereski.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją stronkę i życzę Wam udanego tygodnia.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia Anetko i napiszę jeszcze raz , super mieć taką przyjaciółkę z którą można robić wspólne zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasługujesz na wyróżnienie :)
    Wszystkie prace stworzyłaś z serca, są piękne i niezwykle starannie wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! Twoje prace też się wyróżniają, są piękne i elegancko wykonane! Na przekór Twojemu choróbsku, miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci wraca zdrowie i nastrój, bo na nowe Twoje prace czekam z utęsknieniem. Wyróżnienie serduszkowe i wpis walentynkowy prawie, aż chce się żyć. Buzialki ślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone.
    Prezenty wymiankowe cudne.
    Miałaś fajny pomysł by puścić cały sznureczek przez zawieszkę, świetnie wygląda to jak wystaje z dwóch końców.
    Życzę Ci dużo zdrowia. pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ci dziekuje za te slicznosci...:)

    OdpowiedzUsuń