Ten blog należy do spisu

środa, 29 lutego 2012

49.

Czasem człowiekowi wali się wszystko po kolei na głowę. U mnie tak ostatnio właśnie jest. Ale kiedy już czasem odechciewa się zupełnie wszystkiego bywa, że do drzwi zadzwoni listonosz...
Od dawna jestem jedną z wielu fanek twórczości Danieli. Spodobały mi się taśmy koralikowe, które często wykorzystuje w swoich pracach. Ponieważ w mojej okolicy trudno dostać takie taśmy, Daniela zechciała mi pomóc i podesłała kilka.
W paczuszcze znalazłam również śliczną karteczkę z miłym liścikiem , klamerką z kwiatkiem i coś na deserek.
Dziękuję Ci pięknie Danielo za taśmy i pozostałe podarunki :)
Kolejną osobą, która w tym tygodniu sprawiła, że humor mi się poprawił jest Ania. 
Jak odebrałam z rąk listonoszki kopertę to myślałam, że cegła jest w środku.
Gdy ją otworzyłam i zajrzałam najpierw musiałam wziąć głęboki wdech. Ponieważ dużo rozmawiamy prywatnie z Anią zdążyłyśmy poznać swoje gusta i mniej więcej się spodziewałam co mogę od niej dostać to i tak byłam i jestem w dalszym ciągu oszołomiona tymi prezentami. Wyciągałam wszystko po kolei i z każdej strony oglądałam. Narazie odłożyłam z powrotem do koperty bo jestem w zbyt dużym szoku żeby udało mi się to wszystko poukładać. I tak już przy wstępnych oględzinach robiłam w myślach plany gdzie, co i jak wykorzystam. Ok, to teraz będę pokazywać zawartość przesyłki od Ani.
Na początek są zakładki.
Obie są śliczne ale ponieważ sama robię haftowane to ta filcowa mnie rozwaliła. Ania robi też superowe filcowe etui do telefonów. Ja jakoś z filcem się nie zaprzyjaźniłam a Ania nawet bardzo :)
Dalej są różniaste taśmy pasmanteryjne,
góra scrapków, cekinów, koralików i guziczków,
karteczki do origami, klamerki z motylkami i długopis.
Długopis specjalnie dla mnie bo z moim  imieniem.
Nożyczki z ozdobnymi ostrzami.
Są jeszcze stickersy, magnesiki i metalizowana mulinka.
A wiecie co takiego ciężkiego było w kopercie? ... Kalorie :D
Aniu dziękuję Ci za wszystko. Do Ciebie też listonosz " z cegłą " za parę dni zapuka :D. Dziś wysłałam paczkę.
Danielo, Tobie też oczywiście się odwdzięczę :)

Danielo, Aniu wywołałyście na mojej twarzy uśmiech, którego ostatnio mi brakuje.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających a szczególnie zostawiających komentarze :)

11 komentarzy:

  1. masz wspaniałe, blogowe przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, można tu poznać fajnych ludzi :)
    Przesyłki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się z tej "cegły". Na blogowe koleżanki można liczyć, obdarowały Cię z serca i to się najbardziej liczy.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, cieszę się , że upominki rozjaśniły chmurzyska nad Twoją głową i wpuściły promień słońca! Życzę dużo zdrowia i jasnych dobrych dni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się ciesze że paczuszka sie spodobala... i jednak po rozpakowaniu nie byla cegla hehe :D pozdrawiam i caluje

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ale cudeńka dostałaś. Ale powiem Ci, że u mnie nie ma tych taśm z koralikami. Nawet dziś chciałam kupić i niestety kupiłam, ale nie takie. Nożyczki są GIT. Aż pozazdrościłam. No no.... Super dziewczyny się spisały. A Ty się teraz uśmiechaj nam od ucha do ucha, tak piękna babeczka nie może być smutna

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty dostałaś , masz fantastyczne przyjaciółki tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się jak się wali to się wali wszystko. Mam nadzieję że wszystko się ułoży. A prezenciki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny przygotowały dla Ciebie fantastyczne niespodzianki - super.
    Wszystkiego dobrego Anetko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cudeńka dostałaś. Fanką Danieli to i ja jestem - jej prace są magiczne :)) Zakładki od Ani są świetne. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko, bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa z serca płynące! Życzę Ci dobrego samopoczucia i tej słoneczno- wiosennej dobrej energii!

    OdpowiedzUsuń