Ten blog należy do spisu

sobota, 11 lutego 2012

47.

Witam Was serdecznie w sobotnie popołudnie :) 
Jakiś czas temu skusiłam się na kolejną zabawę typu "SAL". Tym razem jest to "SAL Minihafciki 2012 roku", który zorganizowała Dendrobium.
Grupa dziewczyn ( w tym ja) będzie dostawać od Kasi raz w miesiącu dwa wzorki, z których jeden albo oba będzie trzeba wyszyć w terminie trzech tygodni od dnia otrzymania wzorków. Można je od razu zagospodarować jak również zostawić "na później". W ostatnim miesiącu zabawy zostaną wylosowane spośród uczestniczek pary, które wyślą sobie nawzajem jedną z prac wykonanych w ramach zabawy.
Mój lutowy hafcik ozdabia zakładkę do książki.
W ostatnim czasie popełniłam jeszcze kilka zakładek.
Do grona "Marzycielskich" dołączył 14-letni chłopak. Zastanawiałam się co tu wykombinować dla nastolatka i powstała taka zakładka z abstrakcyjnym wzorem w wyrazistych kolorach.
Zrobiłam też zakładki dla kolegi i jego siostry.
Zostawiam Was teraz z moimi zakładkami i idę do łóżeczka bo grypa mnie dopadła.
Dziękuję za odwiedzinki i życzę miłego weekendu :)

13 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki! Ale najbardziej mi się podobają dwie środkowe:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki! Każda perfekcyjnie dopracowana i każda inna.
    Dużo zdrówka, nie daj się grypie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie pracowita pszczółka, zakładki są bajkowe, kolorowe i pełne radości. Super. Martwi mnie, że choróbsko Cię dopadło, więc leż, czytaj i wracaj prędko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, śliczne te zakładki i tak elegancko wykonane! Miłego wieczora życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki śliczne.Zdrowiej szybciutko!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są takie zakładki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne, ale lawendowa zakładka najładniejsza;)
    Anetko zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zakładki. Bardzo starannie wykonane i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki prześliczne jedna od drugiej... masz rękę do zakładek...mistrzyni :)moja zakładka do teraz jeszcze żyje a książka pierwsza prawie przeczytana i nawet córcia młodsza się dopadła do niej i zakładka przeżyła :) więc jednym słowem zakładki twojego wykonania są solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny SAL - życzę Ci miłej zabawy.
    Zakładki są świetne - zawsze wynajdziesz jakieś fajne wzory. A jak podejrzewam to ta tęczowa zakładka to pewnie Twój własny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zakładeczki. Lubię takie hafciki chociaż sama rzadko je robię. Zawsze wpakuję się w jakiś duży haft i pozostaje mi podziwiać prace innych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładeczki są prześliczne. Mnie skusił SALowy amorek, z którego również powstała zakładka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zakładki. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń