Ten blog należy do spisu

czwartek, 2 lutego 2012

45.

Od początku tego roku sporo czytam. Mój kręgosłup częściej domaga się pozycji leżącej a że ja nie potrafię leżeć bezczynnie i spać za dnia, gdy nie mogę robić nic innego - czytam. Zrobiłam sobie zakładkę, która towarzyszy mi podczas lektury już czwartej w tym roku książki.
 Aktualnie czytam "Teren prywatny" Barbary Kosmowskiej
Książka opowiada historię pewnej 40-latki, która postanawia po 20 latach małżeństwa rozstać się z mężem. Jesteśmy świadkami stopniowej przemiany duchowej kobiety, która trwała latami u boku mężczyzny wierząc, że tak po prostu być musi. Jak to często bywa w życiu pod ciężarem problemów i rozterek dnia codziennego Wanda dotknęła w końcu dna swej wytrzymałości i osiągnęła punkt zwrotny. Odnajduje w sobie siłę i stwierdza, że wcale nie jest jej potrzebny do szczęścia mąż, który co miesiąc oświadcza, że się zakochał (oczywiście nie w niej). Zaczyna powoli zmieniać swoje życie, poprawiać relacje z córkami, a kto wie może i zakocha się z wzajemnością ... Tego jeszcze nie wiem bo jestem w połowie książki ;)
Po książkę sięgam w przerwach między codziennymi obowiązkami a wyszywaniem. Zakochanej pary już mam całkiem sporo. Pokażę jednak haft dopiero jak już będzie skończony. W weekend wyszywałam hafcik na urodzinową kartkę dla pewnego chłopca
Dzisiaj natomiast spotkała mnie fantastyczna niespodzianka. Jakiś czas temu 6-letni Kuba otrzymał ode mnie karteczkę i breloczek. Dziś natomiast ja dostałam od niego śliczną karteczkę
Dobrze, że list przyszedł przed południem. Mam całodniowego kopa energetycznego:)

Stworzyłam na moim blogu nową zakładkę. Są to "Prace Teresy". Zakładka znajduje się pod nagłówkiem bloga. Znajdziecie tam prace mojej koleżanki korespondencyjnej. Więcej szczegółów w zakładce. Zapraszam do oglądania prac Teresy :)

Bardzo dziękuję za pochwały względem mojego etui. Planuję zrobić kolejne za kilka miesięcy, które będzie bardziej w wiosennej kolorystyce.

Dziękuję za wszystkie opinie odnośnie komentarzy. Poeksperymentuję sobie jeszcze z tym i myślę, że z biegiem czasu wypracuję sobie jakiś system.

Chago, do opróżnienia pojemnika z nitkowymi resztkami planuję użyć jako pomocnika patyka do szaszłyków :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich mnie odwiedzających :)

7 komentarzy:

  1. Po pierwsze: dużo zdrowia!
    Po drugie: Piękna zakładka i kartka z misiem.
    Po trzecie: Oby częściej zdarzały się tak miłe niespodzianki.
    Po czwarte: Miłej lektury i niespodziewanych zwrotów akcji ;)
    Po piąte: Nie daj się mrozom
    Po szóste......

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Ciebie pracuś, nie ważne czy leżysz, czy siedzisz, masz tempo kobitko. Karteczka jest śliczna. Nie dziwię się, że kartka od Kuby dała Ci kopa....jest energetyczna. A czytania Ci zazdroszczę. Ale niestety teraz muszę czytać inne lekturki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka z misiem. A ta od Kuby prześliczna.
    życzę zdrowia

    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze zapraszam przeczytaj post na moim poddaszu - zaprosiłam Cię do zabawy :)
    Wchodziłam na Marzycielską pocztę i widziałam Kubusia z Twoją kartką - super że nawiązaliście wzajemną korespondencję - na pewno dodało Ci to skrzydeł.
    Zakładka jest super. Pozdrowienia i życzę Ci dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko, śliczne prace wykonałaś! Podziękowanie od Kuby, to najmilsza nagroda za to, co robisz dla MP!Bardzo dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka cudna, na pewno umila Ci czas czytania, kartka z misiem słodka :) a tak miłego prezentu jaki dostałaś od Kuby to Ci zazdroszczę. Jako że ze mnie gapa, teraz dopiero zauważyła Twoje cudne etui na telefon! Na takie mrozy się przyda.
    Co do odpowiedzi na komentarze ja podglądając dziewczyny odpowiadam w następnym poście - wydaje mi się to najbezpieczniejsze. Na pilne pytania odpowiadam w komentarzu na blogu komentującego, mam pewność że zauważy :) wypracujesz swoją metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace super
    Ps wybacz ale nie mogę odp mailem bo wyskakuje mi błędny adres.Poszukaj mnie na garnek.pl pod nazwą gojka80 może tam jakoś będę mogła Ci pomóc

    OdpowiedzUsuń