Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 23 stycznia 2012

44.

Rozpoczęłam kolejne zbieranie niteczek.
Bez pojemnika na odpadki mulinowe nie mogłabym już żyć, dlatego stwierdziłam, że mogę przystąpić znów do zabawy bo co mi szkodzi ;)
Od dawna odwiedzając rozmaite blogi i strony miałam chrapkę na swoje własne, osobiste etui na telefon. Jakiś czas temu dostałam w prezencie od Ani gruby filc, który od razu wydał mi się odpowiednią bazą na piórniki, etui i kosmetyczki. Ociągałam się długo ale w końcu jest.
Nie jest idealny ale jest. Może przy drugim podejściu wyjdzie mi lepiej.
Moja kolekcja dziurkaczy znów się powiększyła.
Teraz mam 7 sztuk.
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Jak już pewnie zauważyłyście, Blogger udostępnia od niedawna opcję odpowiedzi do poszczególnych komentarzy.
Zastanawiam się nad skorzystaniem z tej opcji. Nie wiem jak Wy ale ja rozdzielam komentarze na dwa typy. Jedne to pozdrowienia, słowa uznania dla przedstawionej w danym wpisie pracy. Drugi typ to konkretne pytania dotyczące na przykład technicznych spraw danej pracy lub innych kwestii poruszonych we wpisie bądź w innym miejscu na danym blogu. Żeby podtrzymać z Wami dialog chętnie odpowiadałabym w komentarzach na takie konkretne pytania. Zastanawiam się jednak czy osoba, która zada pytanie wróci by uzyskać odpowiedź. Zauważyłam, że autorki blogów stosują dwie metody. Jedne odpowiadają pod komentarzem z pytaniem a drugie w kolejnym poście.
Proszę, więc o to abyście wypowiedziały się jak u Was funkcjonuje komunikacja z gośćmi na Waszych blogach.

Pozdrowionka :)

8 komentarzy:

  1. Nitka do nitki i na koniec roku pojemniczek będzie pełny.
    Etui śliczne i jedyne w swoim rodzaju.
    Osobiście wolę odpowiedzi w kolejnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui jest prześliczne :) a co do buteleczki napewno szybko ja zapełnisz po tym jak widzę jak ty haftujesz jak torpeda... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka na butelce. Etui bardzo ładne i cieplutkie, telefon będzie Ci wdzięczny :)
    Na początku blogowania odpowiedzi wpisywałam w komentarzach pod danym postem, ale miałam wrażenie, że odpowiedzi nie zawsze były czytane. Dlatego też od pewnego już czasu odpowiedzi wpisuję w nowym poście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne etui, takie drobiazgi cieszą oko w każdym momencie.
    Co do komentarzy, to staram się odpowiadać na pytania na blogu tej osoby, chyba że jest to ktoś anonimowy, co też się zdarza, wtedy odpowiedzi zamieszczam pod tym samym postem.
    Czasem się znowu zdarzy, że ktoś napisze na meila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów wyczarowałaś cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui wyszło Ci świetnie.
    Co do komentarzy to ja od początku odpowiadam w postach, najpierw odpowiadałam na wszystkie, wymieniałam każdą osobę i pisałam dziękuję, ale potem tak jak ty zaczełam rozdzielać komentarze na 2 rodzaje takie pochwalno - pozdrowieńcze i dialogowe. I od tego momentu zaczęłam tylko odpowiadać na komentarze drugiego typu. Jeżeli o mnie chodzi to wolałabym czytać odpowiedzi w postach , nie zawsze wracam do poprzedniego posta, a jak odpowiedz jest w bieżącym, to nawet jak nie pamiętam że coś pisała, a jest do mnie odpowiedź to cofam się i sobie przypominam.
    A teraz naszła mnie genialna myśl - znalazłam złoty środek. Można odpowiadać w tych nowych odpowiedziach a następnie kopiować wszystko i zamieszczać w bieżącym poście, wtedy dialog będzie zachowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła kolekcja dziurkaczy :).
    Pojemnik ciekawy, zastanawiam się tylko jak go opróżnisz jak będzie pełny.
    Co do komentarzy to ja odpowiadam w tym samym poście,nowa opcja bloggera bardzo mi się podoba.
    Musisz sam zdecydować co ci bardziej odpowiada, jak sama zauważyłaś dziewczyny robią bardzo różnie.

    OdpowiedzUsuń