Ten blog należy do spisu

wtorek, 17 stycznia 2012

42.

Prawie na ostatnią chwilę zapisałam się na TUSAL 2012
Jeśli nie mogłabym z powodów zdrowotnych opublikować zdjęcia ze słoikiem w terminie, zrobię to najszybciej jak to będzie możliwe.
Mój pojemnik tusalowy jest tym razem większy bo przed nami już nie tylko 5 miesięcy a calutki rok zabawy
Jak widać Nalewka Babuni rządzi :D Przy okazji powstała nowa zawieszka, która zdobi butelkę tusalową.
Jeszcze w starym roku rozpoczęłam wyszywać ten oto obraz dla Babci.
Dużo nie powstało. Były przerwy chorobowe, braki natchnienia i niedobór igieł. Kompozycja tego wzoru jest skomplikowana. Ciężko mi uwierzyć, że kiedyś tylko takie obrazy wyszywałam i w dodatku jedną ostrą igłą, którą ciągle gubiłam. To już 9 lat minęło jak zaczęła się moja przygoda z krzyżykami ...
Ok, dosyć marudzenia, pokazuję ile wyszyłam
Ponieważ mam na warsztacie kilka innych prac zrobiłam dwa igielniki na nowe igiełki.
Hafcik podszyty filcem i wypełniony bebeszkami z poduchy i igielnik gotowy. Wzorek mniejszego powstał z głowy, z resztek mulinowych i kanwowych.
Poza obrazkiem dla Babci pracuję nad haftami na poduszki dla chorych dzieci, które szyje Ela. Zrobiłam też kartkę i breloczek-zawieszkę, które jutro wyślę do jednego z podopiecznych Marzycielskiej Poczty.
Żeby nie było, że ciągle dziubię prezenty to teraz zaczęłam coś dla siebie.
Znalazłam kiedyś wzorek, w którym zabujałam się po prostu od pierwszego wejrzenia. Jednak ciągle coś stało mi na przeszkodzie. Głównie chodziło o kanwę. Nie chciałam wyszywać tego obrazu na 14ct z powodu jego rozmiarów 100 x 140 krzyżyków.
Niedawno dorwałam 18ct i jest idealna.
A oto ten wzorek
Dlaczego ten obrazek mnie tak ujął, odpowiedź znajdziecie poniżej
Fotka była robiona dość dawno temu i zanim natknęłam się na schemat.
Tyle obrazka mam na obecną chwilę

 Pozdrowionka :)


7 komentarzy:

  1. Dużo pracujesz. Hafcik dla babci zapowiada się ciekawie. Schemat pary świetnie pasuje do zdjęcia, więc rozumiem dlaczego go wybrałaś. Życzę zdrówka, aby oddać się radosnej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja się dobrze domyślam, kto jest na zdjęciu???? Ale z ciebie pracuś, no no... zostaje mi życzyć spokojnego dłubania, czasu, zdrowia. Prezenciki dla MP po prostu wprost z bajki. Piękne!!!! A haft dla Babci będzie prezentem od serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemnik na zabawe tusal 2012 bardzo oryginalny... :) a hafcik dla pana M napewno bedzie wielka niespodzianka..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana chcesz zgarnąć pulę TUSala 2012? :) życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafty a ten z zakochaną parą powalający.Pozdrawiam i życzę duuuużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet podobieństwo zdjęcia do schematu jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty dużo bierzesz na siebie. Obraz dla Babci już widać że będzie piękny i jest sporych rozmiarów, więc pojemnik na niteczki adekwatny do planów :) Och jak ja lubię tę naleweczkę :) szczególnie miodową :) Też mam te butelki w domu i wykorzystuję do różnych celów bo mają naprawdę ciekawy kształt.
    Co do igielniczków chciałam właśnie spytać skąd bierzesz takie fantastyczne wzory kiedy doczytałam, że z głowy - wow !
    A para na zdjęciu jak malowana... i nawet wkrótce będziesz mogła powiedzieć jak igłą malowana :)

    OdpowiedzUsuń