Ten blog należy do spisu

sobota, 7 stycznia 2012

41.

Już dawno po Świętach a ja mam jeszcze parę rzeczy do pokazania w tym temacie.
Dostałam kartkę od Magdy i kartkę oraz upominek od Kasi.
Bardzo dziękuję dziewczyny :) 
Chciałabym pokazać pozostałe kartki, które w tym roku zrobiłam. Oto one:
Przygotowałam także kartkę i upominek dla chłopca z Marzycielskiej Poczty:
Nie wiem jaki jest los jednej z moich przesyłek, która zawierała także kartkę i upominek. Obawiam się, że adresatka ma kłopoty zdrowotne i sprawa wyjaśni się w późniejszym czasie.
Pokażę zatem co było dodatkiem do kartki:
Przeglądając zdjęcia na komputerze odnalazłam fotkę filcowej zawieszki, którą podarowałam Teresie, mojej koleżance korespondencyjnej. Gdy pisałam o naszej wymiance zapomniałam o zawieszce. Oto ona:
Wracając do kartek to bardzo spodobało mi się ich tworzenie. Zaopatrzyłam się w kilka nowych akcesoriów do tworzenia kartek a w tym w dwa dziurkacze i przy tej okazji ozdobiłam pudełeczko po zapałkach w którym będę przechowywała scrapki.
Oto ono:
Kłopoty zdrowotne mnie ostatnio mocno gnębią. Staram się w miarę możliwości odwiedzać zaprzyjaźnione blogi. Nie zawsze będę jednak na bieżąco ale gdy tylko siły i możliwości pozwolą napewno zajrzę do Was. Chociaż myśl o zaprzestaniu prowadzenia bloga krąży mi po głowie, to jednak narazie nie chciałabym tego robić.
Jak już kiedyś wspominałam choruję przewlekle na różne schorzenia. Głównie chodzi o kręgosłup, który jak wiadomo robótek nie lubi. Teraz mi się przyplątały nowe sprawy...
Siły do tworzenia nie zawsze będą i możliwości zaopatrzenia w materiały robótkowe będę miała ograniczone.
Mam w zapasie jeszcze parę zaległych prac do pokazania a potem zobaczymy ...

Życzę Wam Wszystkiego Dobrego,
Aneta :)


10 komentarzy:

  1. Te karteczki są prześliczne, jedną pięknotką zostałam ku mojemu zadowoleniu obdarowana,ale ten prezencik, który wysłałaś także piękny i pomysłowy! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy tworzysz...:) ja też dostałam jedna z karteczek ale nie została tutaj akurat pokazana ale też prześliczna można mnie na blogu zobaczyc :) co dostałam od Anetki trzymaj się cieplutko i szybko wracaj do zdrowia, brakuje mi mojej koleżanki blogowej w codziennym życiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki przepiękne, a jedna z nich jest w moim posiadaniu :))
    Doskonale Cię rozumiem jeśli chodzi o kręgosłup, bo sama czasem mam z nim problemy. Życzę dużo siły i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo dziękuję za śliczny prezent :) Wisi na honorowym miejscu :) Jedną z kartek poznałam z bliska, piękna robota!

    Powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki super,prezenty bardzo fajne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę jeszcze raz nie zostawiaj nas tu bez blogowania. Robisz cudeńka, które dają inspiracje. Sil i nadziei Anetko na ten Nowy Rok. I tak bede doi ciebie pisać.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i zawieszki (lubię takie maluszki :))
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrowia, trzymaj się dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze życzę CI zdrówka - niczym się nie przejmuj, jak musisz zrób sobie przerwę ale w żadnym razie nie porzucaj blogowania - nu nu :) Miło mi że prezentujesz kartkę ode mnie :) Ja też szykuję post na moim poddaszu z Twoją piękną kartką w roli głównej, ale ostatnio skupiłam się na blogu różowy kłebuszek i jakoś nie mogę się do poddasza zebrać - ale tak już mam albo działam na jednym blogu mocniej albo na drugim. Wszystkie kartki które stworzyłaś są piękne, ja swoją pokazywałam i w domu i rodzinie dalszej i w pracy i wszyscy byli zachwyceni. Rób je dalej bo super Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń